News Flash:

Daca faci dus zilnic risti sa iti distrugi pielea

28 Aprilie 2011
1782 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6667 RON (-0.0010)
USD: 4.0359 RON (+0.0018)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Specialistii britanici ne dezvaluie cum ne facem rau în fiecare zi. Descopera care sunt cele sapte obiceiuri pe care le ai în rutina zilnica, dar la care nici nu te gândeai ca îti fac rau, dupa cum scrie DailyMail.co.uk

1. Dusul efectuat zilnic

Apa fierbinte, sapunurile prea agresive înlatura uleiurile naturale de la nivelul pielii care au rolul de a o proteja de factorii externi. Astfel, pielea este tot mai uscata, cu tendinta de a se crapa si foarte predispusa infectiilor. "Majoritatea oamenilor se spala mult prea mult. Folosirea apei fierbinti combinata cu sapunuri agresive poate distruge uleiurile pielii, provocând uscarea, craparea si chiar infectarea acesteia. Pentru multi dintre noi dusul zilnic nu este necesar. Daca totusi acest gând te înspaimânta, încearca sa folosesti apa mai rece", recomanda Nick Lowe, medic dermatolog la clinica Cranley din Londra.

2. Opt ore de somn pe noapte

"Omul a evoluat în asa fel încât poate avea un stil de somn fragmentat. Somnul de 15 minute în timpul zilei poate fi echivalentul unei ore de somn pe timpul noptii", spune Jim Horne, cercetator la Universitatea de Cercetare a Somnului din Loughborough. Specialistul spune ca nu avem nevoie de 8 ore de somn pe noapte si ca ele pot sa ne oboseasca mai mult. El le propune persoanelor care obisnuiesc sa se trezeasca în timpul noptii sa recurga la o activitate relaxanta (cum ar fi cititul) în loc sa se streseze ca nu pot sa doarma, lasând astfel la decizia organismului nevoia de somn.
 
3. Clatirea gurii dupa spalatul pe dinti

Te-ai spalat pe dinti si ti se pare normal sa te clatesti ca sa nu ramâna pasta în gura? Ai spune ca da, însa medicul dentist Phil Stemmer te sfatuieste sa te speli pe dinti fara sa umezesti periuta si sa nu te clatesti cu apa la final. "Clatirea curata învelisul protector lasat de pasta de dinti, iar absenta acestei operatiuni ar adauga câteva ore de protectie dintilor", explica specialistul. De asemenea, el nu recomanda spalatul pe dinti imediat dupa masa, ci la un interval de o jumatate de ora "deoarece acizii si zaharul din alimente slabesc temporar smaltul dintilor", sustine specialistul.
 
4. Statul pe toaleta

Toaletele moderne ne determina sa stam într-o pozitie care este total gresita, cercetatorii sustinând ca ghemuirea este cea mai normala postura si cu efecte deosebit de benefice, mai ales în cazul persoanelor care sufera de constipatie, potrivit unui studiu aparut în publicatia Digestive Diseases and Sciences. "Plasarea unei trepte sub picioare si aplecarea înainte poate fi de ajutor persoanelor cu probleme digestive", spune medicul Charles Murray, de la spitalul Royal Free din Londra.
 
5. Obsesia legata de curatenia zilnica

Nu sarcinile propriu-zise legate de curatenie ne cresc tensiunea arteriala, ci mai mult stresul legat de lipsa timpului pe care îl avem la îndemâna pentru a realiza toate responsabilitatile din casa, potrivit unui studiu recent aparut în publicatia Psychosomatic Medicine. De asemenea, folosirea frecventa a produselor de curatare din comert poate sa creasca riscul de a dezvolta astm.
 
6. Respiratia incorecta

Avem tendinta de a umfla pieptul atunci când inspiram, ceea ce este gresit pentru ca partea de jos a plamânilor nu primeste aer proaspat. Corect este sa inspiri aerul proaspat fara sa misti pieptul si sa folosesti stomacul, iar când expiri sa încordezi muschii abdominali, recomanda medicul Neil Shah de la Societatea de Administrare a Stresului.
 
7. Lipsa miscarii dupa cina

Daca iei cina si te bagi în pat sau te pui pe canapea în fata televizorului, corpul tau va depune alimentele consumate ca grasime. De aceea trebuie sa faci miscare macar 20 de minute dupa cina si nu vei mai avea niciun motiv sa nu manânci seara, chiar si dupa ora 21:00, explica Claire MacEvilly, nutritionist la Laboratorul de Cercetare a Nutritie de la Universitatea Cambridge. "Cheia pentru a nu lua în greutate este sa manânci portii mici si regulate", spune specialistul
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3362 (s) | 24 queries | Mysql time :0.099971 (s)