News Flash:

Cum sa-ti revii dupa o noapte agitata

12 Ianuarie 2011
1683 Vizualizari | 0 Comentarii
Vrei ca, dupa o noapte nedormita, sa arati bine, sa ai tenul stralucitor si sa nu se vada nicio urma de oboseala? Iata ce ai de facut!

Ai tenul mat si obosit? Cearcane? Pentru a îndeparta urmele oboselii si pentru a putea începe ziua în forta aplica trucurile vedetelor: machiaj, solutii hidratante pentru corp, alimentatie sanatoasa, ceaiuri... totul pentru frumusetea ta!

Ce alimentatie sa adopti

Consuma legume si în felul acesta nu vei mai retine apa în tesuturi. La micul dejun, cereale, produse lactate cu probiotice si peste sau carne alba. La prânz si cina, carne alba sau peste cu legume. Fructele sunt „la liber”, consuma-le fara restrictii. Orezul integral, lintea, tofu sunt recomandate.De evitat: alcoolul, tutunul, produsele de patiserie, bauturile carbogazoase si cafeaua. De asemenea, evita sa manânci sarat.

Bea apa sau ceai

Începe ziua cu un mic-dejun alcatuit din fructe mixate cu câteva migdale sau nuci si bea mult ceai sau apa. Un pahar de apa calda cu miere si lamâie face minuni: detoxifica organismul!

Somnul de frumusete, un adevar

Dupa o petrecere si o noapte pierduta trebuie neaparat sa tragi un pui de somn dupa-amiaza. Nu este un mit, chiar are efect revigorant. Înainte de a te culca, aplica pe ochi comprese reci cu apa minerala sau ceai. Daca ai consumat alcool, ia o aspirina si o pastila de vitamina C înainte de culcare.

Rasfata-te ca o vedeta

Oricât de obosita ai fi, nu te culca nedemachiata. Dupa somnul de frumusete urmeaza rasfatul: spala-ti parul pentru a îndeparta mirosul de fum. Fa un gomaj pe tot corpul, aplica o crema hidratanta si alege un machiaj discret. Doar un fard anti-cearcan, putin fond de ten si un strop de rimel.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1190 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021235 (s)