News Flash:

Cum sa-ti mentii tenul tanar

1 Iulie 2011
1090 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6663 RON (+0.0073)
USD: 4.0270 RON (+0.0049)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
In incercarea de a-si mentine tineretea cat mai mult, femeile pot recurge la exercitii faciale care sa reduca si sa previna schimbarile venite odata cu trecerea anilor. Pielea isi pierde in timp din elasticitate, muschii se lasa si apar vene de suprafata cu aspect neplacut. In plus, pielea se deshidrateaza si este predispusa la riduri.

Iata cateva sugestii de exercitii de gimnastica faciala oferite de Ehow, pe care le poti incerca si tu in fiecare zi, fiind foarte simplu de efectuat:

Exercitii pentru gat si maxilar

Stai cu spatele drept si cu capul usor dat pe spate, astfel incat sa privesti spre tavan. Cu buzele inchise, fa miscari exagerate care sa imite mestecatul. Repeta de 20 ori, astfel incat iti vei lucra muschii maxilarului si ai gatului.

Exercitii pentru barbie si gura

Stai cu capul dat pe spate, la fel ca in pozitia anterioara. Indeparteaza buzele si scoate limba cat de mult poti, astfel incat sa nu iti cauzeze discomfort. Respira normal si numara pana la 10 inainte sa aduci limba in pozitia normala, repetand exercitiul de cateva ori.

Exercitii pentru gura si maxilar

Stai cu spatele drept si uita-te in fata. Deschide gura cat de mult poti, fara sa te jeneze. Respira incet, pe nas, numarand pana la 10 inainte sa revii la pozitia normala.

Exercitii pentru ochi si sprancene

Adopta aceeasi pozitie ca pentru exercitiul anterior, ridicand sprancenele si rotind ochii cat de mult poti spre stanga si dreapta. Repeta de 5 ori.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0901 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013544 (s)