News Flash:

Cum sa slabesti inainte de sarbatori

6 Decembrie 2010
2046 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6519 RON (-0.0005)
USD: 3.9743 RON (-0.0021)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dieta cu supa – reguli Baza dietei cu supa este simpla: se consuma in fiecare zi la mesele principale o supa de legume verzi. Supa poate contine: varza, praz, rosii, napi, ceapa, telina, morcovi, usturoi - legume hipocalorice. Dieta cu supa poate fi tinuta 7 zile, dupa care urmeaza inca 7 zile de stabilizare. Dieta cu supa – alimente interzise E interzis sa adaugi la supa grasime, iar lista alimentelor autorizate este stricta. In afara celor de mai sus, poti adauga si condimente sau plante aromatice: curry, chimen, patrunjel, piper. De asemenea, ceaiul si cafeaua sunt autorizate, insa fara zahar si aspartam. Cum functioneaza dieta cu supa? Gratie cantitatii mari de fibre din legume, senzatia de foame este combatuta cu succes. Supa de legume e satioasa cu putine calorii. De asemenea, supa de legume este si o sursa de hidratare si detoxifiere, ce curata organismul cu blandete. La finalul curei, tenul este mai luminos si mai curat, in doar cateva zile. Cu aproximativ 1200 calorii pe zi, aceasta dieta te ajuta sa slabesti repede. Unii slabesc 2 kg, altii chiar si 5 kg intr-o saptamana. Totul depinde de greutatea de la care pleci. Nu uita de proteine Atentie sa nu-ti lipseasca proteinele! Adauga pe langa supa si putine proteine slabe in fiecare zi, pentru a evita caderea musculara: pui la gratar, fiert, albus de ou. Pentru a evita carentele si oboseala, ia si un supliment cu vitamine si minerale. Primele 3 zile ale dietei cu supa Fiecare aliment se poate consuma dupa pofta, dimineata, la pranz sau seara. Atentie: supa este obligatorie si trebuie consumata chiar si la micul dejun. Luni: supa si fructe, exclusiv banane. Marti: supa si legume verzi gatite la abur sau crude. Miercuri: supa, fructe si legume verzi. Urmatoarele 4 zile Joi: supa, banane (maximum 3), smantana (de consumat sub forma de milk-shake). Vineri: supa, rosii si carne de vita (300 – 600 g). Sambata: supa, carne (vita, pui fara piele), legume verzi. Duminica: supa, orez integral (portie mare), legume verzi si fructe.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0756 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014963 (s)