News Flash:

Cum sa slabesti dupa 40 de ani

30 Aprilie 2013
1616 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Dupa varsta de 40 de ani, femeile tind sa acumuleze mai multe kilograme din cauza metabolismului care incetineste. Transformarile hormonale legate de inaintarea in varsta predispun la ingrasare.

Daca in tinerete caloriile se ardeau mult mai repede, odata cu inaintarea in varsta trebuie sa depui mai mult efort, sa faci mai des exercitii fizice pentru a arde depozitele de grasime. Cu cat inaintezi in varsta, cu atat dormi mai putin iar atunci cand nu te odihnesti suficient creste nivelul hormonilor (leptina si grelina) responsabili de senzatie de foame. Din acest motiv simti nevoia de a manca mai mult. Te sfatuim sa dormi minim 7-8 ore pe noapte si sa mananci in fiecare zi putin si des. De asemenea, evita sa iei masa tarziu, intrucat seara grasimile se depun mult mai repede iar metabolismul incetineste.

In jurul varstei de 40 de ani, grasimile se depun in zona taliei sporind riscul de a suferi de boli cardiovasculare, atac de cord si diabet.

Elimina grasimile din alimentatie

Incearca sa elimini din dieta zilnica produsele fast food, mezelurile, carnea sau branza grasa si evita prajelile. Axeaza-te mai mult pe alimente cu un continut ridicat de omega 3 si omega 6: sardine, somon, pastrav. Iata, spre exemplu, o reteta foarte gustoasa de somon la cuptor cu legume.

Consuma alimente bogate in fibre

Alimentele bogate in fibre favorizeaza digestia, mentin o senzatie de satietate mai mult timp si previn acumularea kilogramelor. Poti consuma cat mai multe legume (varza, broccoli, conopida, ridiche neagra, mazare, fasole, linte, anghinare, etc).

Cerealele integrale sunt bogate si vitamine, minerale si fibre, combat neplacerile constipatiei, reduc balonarea si au putine calorii.

Nu uita de fructele de padure

Afinele, murele, fragii, zmeura contin foarte multi antioxidanti naturali care te ajuta sa iti mentii silueta. Nutritionistii recomanda sa mananci putin si des si sa nu uiti ca micul dejun este cel mai important. Poti consuma la micul dejun un iaurt cu fructe de padure proaspete sau congelate.

Pune-ti metabolismul la treaba

Pe masura ce inaintezi in varsta devii tot mai preocupata de problemele si responsabilitatile din viata de familie si din acest motiv nu mai ai timp de exercitii fizice. Nu poti slabi sanatos fara sa faci miscare.

Pentru cresterea masei musculare este bine sa faci exercitii cu greutati, exercitii cardiovasculare, exercitii aerobice, etc. Chiar daca nu ai timp sa mergi la fitness, poti opta pentru o plimbare prin parc cu copiii deoarece acesta activitate are aceleasi beneficii ca si exercitiile facute la sala.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

kilograme ingrasare boli cardiovasculare
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0847 (s) | 24 queries | Mysql time :0.031074 (s)