News Flash:

Cum sa mananci la ocaziile speciale

15 Decembrie 2010
1204 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Este nevoie de un efort suprauman pentru a spune nu la bunatatile care iti vor fi oferite de Paste sau cu alte ocazii speciale (aniversari, petreceri), asa ca fii moderata. Urmeaza aceste principii pentru a face daune minime. 1. Controlul portiilor este cel mai important Multi oameni slabesc prin simpla strategie a controlului portiilor. Limitarea sau chiar eliminarea anumitor alimente este deosebit de grea in timpul sarbatorilor. Asa ca fa urmatorul lucru: mananca portii rezonabile, limiteaza alimentele care stii ca sunt periculoase si nu te indopa. 2. Treci peste mentalitatea dietelor Daca te gandesti ca acum „esti” la dieta sau ca „nu esti” la dieta, vei intra in necazuri. O bucata din placinta matusii nu inseamna ca „ai pacatuit”, dar nici „la naiba, daca tot am gustat, as putea la fel de bine s-o mananc pe toata”. 3. Nu sari peste mese O strategie comuna in perioada sarbatorilor este sa sari peste micul dejun si pranz pentru ca stii ca te asteapta mai pe seara o masa imbelsugata, asa ca te pastrezi pentru caloriile de la petrecere. Aceasta strategie se va intoarce impotriva ta deoarece vei ajunge la masa moarta de foame si vei manca mai mult decat ai vrut de fapt. Acest fept ne duce la... 4. Niciodata sa nu ajungi infometata la masa Stii de care mancaruri trebuie sa te feresti. Insa iti va fi mult mai greu sa le eviti cand ai o foame de lup. Un pahar de suc de rosii, niste biscuiti cu cereale integrale, o bucatica sau doua de branza servite cu o ora inainte de a ajunge la masa te vor ajuta sa-ti mentii silueta. 5. Serveste-te intr-o farfurie mica O salata mare arata ca si cum ar fi multa mancare, iar psihologic te vei simti in consecinta. Poti sa te intorci sa mai iei a doua sau a treia oara, iar aceste drumuri iti vor incetini procesul de mancare si iti vor acorda mai mult timp pentru a te simti plina. 6. Inlocuieste dulciurile cu condimentele Pofta de dulce dispare de multe ori atunci cand introduci in gura ceva piperat. Asa ca fa mai intai acest lucru si vezi apoi daca mai ai chef de dulciuri.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1119 (s) | 35 queries | Mysql time :0.027918 (s)