News Flash:

Cum sa iti imbunatatesti solid memoria

4 Iunie 2010
1245 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6605 RON (+0.0077)
USD: 4.1120 RON (+0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Ti se intampla sa nu iti gasesti cheile de la masina? Nu iti amintesti unde ti-ai lasat ochelarii? Iar ai uitat sa cumperi paine? Uneori, aceste mici scapari ale mintii sunt chiar enervante. Alteori, te pot face sa uiti lucruri foarte importante legate de tine, familie sau prieteni. Adesea putem rade de aceste mici incidente, insa de ce tot patim aceste lucruri? Cerectatorii au descoperit insa un mod simplu de a ne imbunatati memoria in somn. Neurologii au efectuat un studi mic, dar interesant, care a demonstrat ca sunetele asociate cu anumite obiecte, (cum ar fi tastatul la calculator), in timpul somnului unei persoane, au ajutat memoria lor in ceea ce priveste aceste elemente atunci cand este treaz. Conexiunea somn-memorie nu este un concept stiintific nou. Aceste jocuri somn-memorie, speram sa nu te ajute numai sa dormi mai bine, dar de asemenea, sa iti aminteasca dimineata unde sunt cheile de la masina. Pasul 1 Incepe cu un somn bun noaptea ca o rutina si ca o igiena a unui somn bun. Cand te bagi in pat ar trebui sa iti eliberezi mintea de tot ceea ce s-a petrecut pe parcursul zilei si sa nu te mai gandesti la evenimentele care au fost. Pasul 2 Asigura-te ca memoria somnului tau nu va fi tulburata de probleme fizice, cum ar fi sforaitul. Sforaitul in timpul somnului poate varia de la perioade scurte, la perioade prelungite, care priveaza creierul tau de oxigen. Gandeste-te la alimentele care iti oxigeneaza creierul si ajuta la buna lui functionare, si consuma-le in mod frecvent ca o hrana pentru el. Nu uita de asemenea sa faci sport si miscare zilnica. Pasul 3 Pune pe cineva sa se joace cu diferite obiecte in timp ce tu dormi. Daca uiti mereu ce faci cu cheile, atunci cineva se poate juca cu niste chei in timpul somnului tau. Sunetele associate cu obiecte in timpul somnului, iti pot imbunatai memoria. Sunetul sau inregistrarea trebuie puse dupa ce ai adormit, si trebuie sa fie la nivelul unei soapte, ca si intensitate. Pasul 4 Joaca unele jocuri penru creier in timp ce esti treaz. Acestea sunt exercitii pentru minte care activeaza mai multe functii neurologice si ajuta la imbunatatirea memoriei in timp ce dormi. Jocurile pe calculator sunt utile pentru imbunatatirea memoriei. Pasul 5 Misca-ti ochii. Miscandu-ti ochii dintr-o parte in alta, timp de 30 de secunde in fiecare dimineata poate imbunatati memoria cu 10%. Cum? Miscarea vizeaza implicarea celor doua parti ale creierului, care lucreaza in armonie. Pasul 6: Alimentatia Afinele in special sunt foarte bune pentru memorie, deoarece contin o substanta numita flavonoide. Fructele si legumele nu trebuie sa lipseaza din alimentatia ta zilnica deoarece contin atntioxidanti. De asemenea, vinul rosu este reconamdat pentru proprietatile sale, insa atentie, consuma-l cu moderatie. Alimentele bogate in acizi grasi Omega-3, cum ar fi pestele oceanic, trebuie consumate macar de doua ori pe saptamana.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1182 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022623 (s)