News Flash:

Cum sa eviti durerea de spate

11 Iunie 2011
1127 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6686 RON (-0.0009)
USD: 4.0026 RON (-0.0492)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Aproape orice activitate pare sa implice dureri de spate, care ajung sa nu-ti mai dea deloc pace. Acestea pot aparea si atunci cand te odihnesti, fiindu-ti foarte greu sa iti gasesti o pozitie confortabila.

Exista cateva lucruri pe care le poti face pentru a preveni aparitia acestor neplaceri. Iata ce te sfatuieste Men's Health:

Fa abdomene in fiecare zi

75 procente dintre durerile de spate pot fi prevenite prin abdomene efectuate zilnic. Cand muschii abdominali sunt slabi, cei ai spatelui si fesierii trebuie sa lucreze mai mult pentru a sustine coloana vertebrala.

Pleaca de la serviciu la timp

Un studiu realizat la Universitatea din Massachusetts arata faptul ca cei care lucreaza peste program prezinta un risc mai mare cu 61% de a se alege cu dureri de spate comparativ cu cei care pleaca dupa cele 8 ore de program.

Stai pe o minge de stabilitate

In fiecare ora, stai cate 15-20 minute pe o asemenea minge, chiar daca esti la birou. Iti poti continua activitatea si, in acelasi timp, corpul tau va fi in continua miscare. Muschii ti se vor intari, scapandu-te de efectele secundare ale sederii prelungite.

Ai grija sa nu te ranesti

Strange muschii fesieri atunci cand ridici greutati peste nivelul capului, ceea ce va forta corpul sa stabilizeze pozitia coloanei vertebrale. Astfel, nu te vei rani accidental.

Bea lapte

Vitamina D scade riscul unui colesterol "rau" marit si previne osteoporoza. In plus, un studiu recent arata ca 80% dintre cei care sufera de dureri de spate au deficiente de vitamina D si calciu.

Ajusteaza-ti scaunul de la masina

Daca scaunul de la masina este prea dat pe spate, astfel incat esti nevoit sa iti fortezi gatul pentru a privi inainte, inseamna ca nu este potrivit in mod optim. Trebuie sa vezi bine drumul fara sa stai intr-o pozitie inconfortabila.

Schimba-ti postura in mod frecvent

Prin schimbarea pozitiei corpului in mod frecvent modifici punctul de stres maxim asupra coloanei. Ridica-ti picioarele de pe sol sau inclina spatarul scanului pentru a sta cat mai confortabil.

Ai grija la perne

Daca dormi pe o parte, tine picioarele mai aproape de piept si pune o perna intre genunchi. Daca dormi pe spate, pune o perna sub genunchi, iar daca dormi pe burta, tine o perna mica sub abdomen pentru a lua presiunea pe de muschii inferiori ai spatelui.

Scapa de portofel

Daca esti barbat si esti obisnuit sa tii protofelul in buzunarul de la spate, afla ca este un obicei nesanatos, pentru ca presezi nervii atunci cand stai asezat.

Masoara-ti picioarele

Daca durerile persista si nu gasesti cauza, masoara-ti lungimea picioarelor. S-ar putea sa ai o mica diferenta de lungime, ceea ce pune mai multa presiune pe o parte a spatelui. In acest caz, trebuie sa porti pantofi speciali.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

bea lapte masoara-ti picioarele
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0982 (s) | 23 queries | Mysql time :0.036947 (s)