News Flash:

Cum să rezişti la serviciu înainte de vacanţă

18 Iunie 2010
1182 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6524 RON (+0.0046)
USD: 3.9764 RON (-0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Stres şi un munte de probleme de rezolvat. Cam aşa arată o zi obişnuită de muncă? Este momentul să termini cu toate acestea, mai ales în preajma vacanţei. Iată cu ce să începi! Profită de lumina soarelui Multe persoane îşi petrec ziua de muncă într-un spaţiu luminat artificial. Pentru a-ţi îmbunătăţi calitatea somnului şi a evita senzaţia de oboseală din timpul zilei, este necesar să profiţi de soare. Fă asta în special dimineaţa, întrucat atunci lumina solară este cea mai intensă. Coboară din metrou sau din autobuz cu o staţie înainte de serviciu, ca să mergi puţin pe jos. Află-ţi bioritmul Nimeni nu poate fi „în priză” tot timpul. Iată de ce este necesar să descoperi care sunt momentele de maximă şi de minimă energie, urmărindu-ţi semnalele corpului. Cateva exerciţii te ajută să scapi de oboseală. Cu spatele drept, pune-ţi palmele pe cap. Cand inspiri, întinde braţele în sus, apoi în lateral ca să măreşti cutia toracică. Atunci cand expiri, relaxează-te şi coboară-ţi braţele pe langă corp. Cand te simţi epuizată, controlează-ţi respiraţia inspirand adanc şi lăsand abdomenul să se umfle. Ţine-ţi respiraţia cateva secunde şi apoi expiră încet. Repetă această mişcare de două-trei ori. Ştii să te relaxezi? Automasajul şi cateva mici exerciţii de relaxare pentru îndepărtarea tensiunilor îţi vor permite să te deconectezi şi să te linişteşti preţ de cateva minute. Cu coatele sprijinite pe birou, freacă-ţi palmele una de cealaltă şi apoi aşază-le peste ochii închişi. Cu degetele mari pe tample, pune-ţi arătătoarele în mijlocul frunţii şi fă-le să alunece şi ele spre tample, trăgand de sprancene (de trei sau de patru ori). Incearcă să clipeşti de cat mai multe ori, deoarece acest lucru îţi stimulează glandele lacrimale. Nu uita să faci aceste exerciţii cate un minut la fiecare două ore. Exerciţii pentru spate Ca să-ţi relaxezi muşchii spatelui şi ceafa, care se încordează adesea în caz de stres şi de sedentarism, strange cu mana pielea de pe ceafă, odată cu muşchii de la baza gatului. Trage de piele în sus cu delicateţe, dă din cap de vreo 10-12 ori ca pentru o afirmaţie, de tot atatea ori ca pentru o negaţie şi apoi roteşte-l. Incheie întorcandu-ţi faţa la dreapta şi la stanga. Apoi schimbă mana şi ia-o de la capăt. Pe parcurs, inspiră pe nas şi expiră încet pe gură, pentru a-ţi destinde maxilarele. Infrumuseţează spaţiul de lucru Ca să nu-ţi obosească ochii, este bine să stai la o distanţă de cel puţin 50 de centimetri faţă de ecranul calculatorului şi să-ţi pui toate lucrurile în ordine pe birou. Astfel îţi vei proteja ochii de radiaţii şi vei putea să te concentrezi mai bine. In plus, îţi vei uşura munca şi nu-ţi vei mai risipi energia enervandu-te că nu-ţi găseşti lucrurile de care ai nevoie. Destinde-te! Cand ideile ţi se învolburează în minte, te poţi limpezi cu un exerciţiu pe cat de simplu, pe atat de eficient. Stai în picioare, cu capul drept şi cu mainile pe langă corp. Inspiră strangandu-ţi pumnii şi ridică-ţi umerii. Păstrează poziţia cateva secunde, ţinandu-ţi şi respiraţia, apoi expiră încet, destinde-ţi braţele şi imaginează-ţi că scapi de greutatea care îţi apăsa umerii. Fă din nou acest exerciţiu ori de cate ori simţi nevoia.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1085 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013863 (s)