News Flash:

Cum previi sau tratezi durerea de spate cauzata de statul prea mult la birou

8 Martie 2018
188 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (+0.0040)
USD: 3.9517 RON (-0.0226)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Pare ca nu e greu sa stai la birou toata ziua, dar spatele tau are de suferit.

Chiar daca nu ai un serviciu care te solicita fizic, poti avea dureri de gat si umeri. Afla cum previi sau tratezi durerea de spate cauzata de statul prea mult la birou.

Este foarte frecvent ca durerile cronice ale umerilor sa se dezvolte datorita miscarilor repetitive sau al statului in pozitii incomode.

Cand faci activitati repetitive, acestea pot sa-ti tina muschii si tendoanele din partea superioara a corpului prea mult in incordare.

Treptat, apare durerea de umeri.

Alte cauze ale durerii de spate legate de locul de munca includ pozitii incomode, folosirea mouse-ului la computer, lucrul cu bratele deasupra umarului, forta sau presiunea pe umeri (chiar si in cantitati mici), si expunerea la temperaturi extreme.

Mai mult decat atat, un mediu de lucru sedentar iti poate slabi muschii si poate duce la durere cronica.

De aceea, invata sa previi sau tratezi durerea de spate cauzata de statul prea mult la birou. Cu mici schimbari, poti preveni sau reduce durerea.

Cum previi sau tratezi durerea de spate cauzata de statul prea mult la birou: adopta o pozitie corecta

Cand petreci cea mai mare parte a timpului asezata la birou, este important sa ai o pozitie corecta.

Te va ajuta mult in reducerea presiunii pe zona umarului si a gatului, prevenind astfel durerea de spate.

Pentru a mentine pozitia corecta de sedere:

-Picioarele ar trebui sa fie plantate ferm si plat pe podea sau pe un scaunel.

-Coapsele trebuie sa fie paralele cu solul.

-Partea inferioara a coloanei ar trebui sa aiba un sprijin bun.

-Coatele ar trebui sa fie sprijinite si apropiate de corp.

-Incheieturile si mainile trebuie sa fie in linie cu antebratele.

-Umerii trebuie sa fie relaxati.

Cum previi sau tratezi durerea de spate cauzata de statul prea mult la birou: Misca-te frecvent

Cand lucrezi la birou, ar trebui, la modul ideal sa te ridici sa sa faci o mica plimbare din jumatate in jumatate de ora.

Poti sa iei o pauza in aer liber, sa-ti iei o cafea, un pahar cu apa sau sa mergi pana la baie.

Poti macar sa te ridici si sa te misti timp de cateva secunde. Statul in aceeasi pozitie pentru o perioada lunga de timp poate provoca tensionarea gatului, a spatelui si a umerilor.

Cum previi sau tratezi durerea de spate cauzata de statul prea mult la birou: Utilizeaza casti de telefon

Daca vorbesti mult la telefon, foloseste casti.

Telefoanele provoaca adesea probleme la umar atunci cand sunt tinute intre obraz si umar, iar persoana continua sa tasteze la computer.

Cum previi sau tratezi durerea de spate cauzata de statul prea mult la birou: Combate stresul

Stresul de la locul de munca nu provoaca doar dureri de cap, ci si de spate si umeri.

Indiferent daca esti la birou sau nu, asigura-te ca reduci cat mai mult nivelul de stres.

Pentru a controla stresul, incearca sa reduci volumul de munca prin mentinerea lucrului la zi, fara amanarea lui pana in pragul deadline-ului.

Din cand in cand, poti practica exercitii de respiratie sau relaxare pentru a-ti linisti mintea si corpul, astfel incat sa nu fii tensionata.

Poate ajuta si ascultarea unei muzici linistitoare in timpul lucrului.

Sursa:http://libertateapentrufemei.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0898 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020582 (s)