News Flash:

Cum iti dai seama ca esti stresata?

16 August 2013
944 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6569 RON (0.0000)
USD: 4.0889 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Fii atenta la aceste semne, care iti vor demonstra ca esti mai stresata decat ai fi crezut pana acum.

Tu esti stresata, poate si prietena ta cea mai buna este stresata. Toata lumea din jurul tau este stresata. Nu este marte lucru, nu-i asa? Tocmai pentru ca stresul este ceva atat de comun, ai putea crede ca daca nu ai cazut la podea din cauza epuizarii, probabil esti bine.

Insa stresul are un mod viclean de a se strecura in viata ta si de a-ti afecta sanatatea - si nu este doar o problema mentala sau emotionala. Simptomele din spatele stresului pot afecta organismul in nenumarate feluri - unele foarte vizibile, altele bizare.

Durerile de stomac

Sistemul nervos si creierul sunt legate de intestin, prin urmare stresul mental poate face ravagii cand vine vorba de tractul gastro-intestinal, sustin specialistii. In functie de situatia ta, medicul iti poate trata problemele stomacului cu medicamente - laxative sau pastile pentru greata - sau iti poate recomanda cateva schimbari in dieta. In acelasi timp, cel mai bun remediu natural pentru problemele cauzate de stresul cotidian - constipatie, diaree, greata, varsaturi - este exercitiul fizic. Probabil iti spui ca este ultimul lucru pe care ai vrea sa il faci atunci cand stomacul tau este deranjat sau te doare, dar daca iti vei indrepta atentia catre activitatile fizice in aer liber sau la sala, acest lucru iti poate stimula endorfinele - care, la randul lor, iti vor ajuta atat mintea, cat si intestinele sa se simta mai bine.

Caderea parului

La aproximativ 3 - 6 luni dupa un major eveniment stresant (de pilda, pierderea jobului sau incheierea unei relatii de lunga durata) s-ar putea sa observi mai mult par pe perie sau in scurgerea de la cada decat de obicei (caderea a aproximativ 100 de fire de par pe zi se incadreaza in limite normale). Nivelul ridicat al hormonilor sexuali numiti “androgeni” (cauzat de stres) ar putea sa iti afecteze radacina parului, lucru ce va duce la caderea temporara a firelor. Daca in perioada urmatoare vei avea o alimentatie echilibrata, acest lucru poate ajuta la vindecarea si regenerarea celularara de la nivelul foliculilor de par.

Acneea

La fel ca parul, pielea ta este sensibila la nivelurile mari de hormoni androgeni - din aceasta cauza, poti sa te confrunti la un moment dat cu o “explozie” declansata de acnee. Vorbeste cu dematologul tau daca cosurile continua sa (re)apara pe fata ta - inflamarea lor poate lasa cicatrici. Oricat de greu ar parea, incearca sa rezisti tentatiei de a stoarce cosurile inestetice aparute ca ciupercile dupa ploaie, intrucat se vor inflama si mai mult. Medicamentele si anumite sapunuri te pot ajuta sa iti cureti porii si sa omori bacteriile care cauzeaza acneea. Dermatologul tau ar putea chiar sa iti sugereze sa iei contraceptive orale pentru a echilibra nivelul hormonilor sexuali. Pe langa asta, asigura-te ca folosesti produse cosmetice care nu iti astupa porii - produse de make-up, creme hidratante si creme pentru protectie solara.

Durerile de spate

Hormonii care se ies la iveala din corpul tau atunci cand esti stresata produc un raspuns de tipul “lupta sau fugi” care - impreuna cu cresterea tensiunii arteriale si a ritmului tau cardiac - iti incordeaza muschii. Daca ai aceasta senzatie tot timpul, acest raspuns la stresul cronic poate duce la durere. In plus, durerile musculare sunt amplificate de felul in care stai aplecata sau incordata asupra biroului tau toata ziua, facandu-ti griji peste griji in legatura cu rapoarte, deadline-uri, etc. Miscarea este cel mai bun remediu, asa ca daca simti ca spatele tau incepe sa te doara sau muschii se incordeaza ca niste noduri, ridica-te de pe scaun la fiecare ora si fa cateva miscari de stretching - de pilda, atinge-ti  bratele deasupra capului, atinge-ti degetele de la picioare, roteste-ti umerii si capul, ca sa iti dezmortesti gatul. De asemenea, incearca sa iti iei o pauza de 10-15 minute si sa te plimbi in jurul biroului sau cladirii - o data sau de doua ori pe zi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

semne demonstra stresata caderea parului acneea
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0935 (s) | 35 queries | Mysql time :0.034581 (s)