News Flash:

Cinci exercitii Pilates de slabit pentru abdomen si fese (FOTO, VIDEO)

3 Martie 2016
1351 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
pilates

Exercitiul 1


 

Stai cu picioarele departate, varfurile degetelor orientate catre exterior si bratele intinse in lateral, palmele in jos.

Indoaie genunchii, pana ce pulpele sunt paralele cu solul, in timp ce cobori bratele.

Ramai pentru trei secunde in acesta pozitie, apoi indreapta picioarele si ridica-te pe varfuri.

Ridica bratele deasupra capului pana ce se intersecteaza.

Repeta in doua seturi a cate 16 exercitii fiecare.
 

Exercitiul 2   

 

Stai cu palmele si picioarele pe podea, posteriorul ridicat.

Indoaie genunchii astfel incat sa atinga podeaua.

Revino la pozitia de start pentru un exercitiu complet.

Realizeaza doua seturi a cate 10 reprize.
 

Exercitiul 3 


 

Fa o fandare cu piciorul drept in lateral, pastrand piciorul stang perfect drept.

Pune palmele una peste cealalta, coatele indoite la 90 de grade, deasupra capului.

Intinde-ti intreg trunchiul catre dreapta.

Apleaca-te mai mult catre dreapta, indreptand bratele in acelasi timp.

Asteapta doua secunde, apoi revino la pozitia de start.

Repeta exercitiul de 10 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul 4


 

Stai in genunchi pe podea, intinde piciorul stang in exterior, pastrand varfurile degetelor pe podea.

Apleaca-ti trunchiul catre dreapta, de la mijloc, asezand palma dreapta langa genunchiul drept.

Ridica piciorul stang de pe podea.

Pastrand varfurile intinse, realizeaza cu piciorul mici cercuri in aer, in sensul acelor de ceasornic, apoi 10 in sens invers.

Schimba pozitia si repeta.    

Exercitiul 5


 

Stai pe podea, cu genuchii indoiti si bratele pe langa corp.

Pastrand genunchii indoiti, ridica talpile de pe podea si apleaca trunchiul la 45 de grade, intr-o pozitie asemanatoare unui V.

Intinde bratele inainte, perfect paralele cu solul.    

Sprijina-te apoi pe spate, usor in lateral, intinzand picioarele si ducand bratele deasupra capului.

Revino apoi la pozitia de V. Repeta miscarea si in partea stanga pentru ca exercitiul sa fie complet.

Realizeaza doua seturi a cate 10 repetitii. (sursa: eva.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pilates exercitiul 1 exercitiul 2 exercitiul 3 exercitiul 4
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0835 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013593 (s)