News Flash:

Cele mai sanatoase alimente la indemana oricui

19 Aprilie 2010
1290 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6603 RON (+0.0025)
USD: 3.9613 RON (+0.0038)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Branza este o sursa excelenta de cazeina (substanta proteica si nutrient benefic in dezvoltatea masei musculare). Un experiment realizat de danezi a relevat ca, mancand timp de trei saptamani, aproximativ 100 de grame de branza, zilnic, lipoproteina de densitate scazuta sau colesterolul 'rau' este mentinut sub control si nu creste. Jumatete de grepfrut, de trei ori pe zi, te ajuta sa dai jos 1 kg la 12 saptamani, fara sa renunti la ceea ce mananci de obicei. Nutritionistii explica asta prin faptul ca acidul din grepfrut diminueaza rata de digestie, prin urmare te simti satula pentru mai mult timp. Raportul porteine per grame arata ca un cotlet de porc asigura de cinci ori mai mult seleniu (mineral esential in diminuarea riscului dezvoltarii cancerului de prostata) decat carnea de pui sau de vaca. Nu inseamna ca trebuie sa faci exces, ci periodic, sa consumi 200 grame de cotlet de porc (cu garnitura de legume, nu cu cartofi prajiti). Un mar pe zi te fereste de acumularea de kilograme, iar nutritionistii recomanda sa mananci fructul inainte de a lua pranzul. Mai mult, continutul lui bogat in fibre te ajuta sa nu resimti foamea prea des. Renunta la cerealele de la micul dejun - ouale cu cateva bucatele de branza te vor ajuta sa-ti controlezi foamea de-a lungul zilei. Ouale sunt bogate in proteine si, pe masura ce reusesti sa consumi mai multe proteine dimineata, cu atat eviti sa mananci mai mult la pranz sau la cina, evitand astfel riscul ingrasarii. Doza de proteine recomandate dimineata este de 20-30 de grame. Daca nu iti plac legumele, gandeste-te asa: fasolea te ajuta sa ai o presiune a sangelui buna, in plus este bogata in fibre si potasiu care ajuta la combaterea hipertensiunii. Incearca sa consumi din cand in cand o portie mica de fasole gatita, de 3-4 ori pe zi. Pestele, in general, este bun pentru inima, dar si pentru sistemul digestiv, deoarece contine Omega 3 (acid care contribuie la cresterea nivelului de leptina). Somonul este bogat in Omega 3 si ne permite sa resimtim satietate pe perioade mai lungi de timp. Poti apela si la inlocuitori, cum ar fi capsulele cu ulei de peste care sa contina 500 de miligrame de Omega 3. Incearca sa bei o cana cu lapte in loc de suc in fiecare dimineata, pentru ca astfel iti vei putea controla pofta de mancare pana la pranz. Si sucul, si laptele, au acelasi numar de calorii, insa o cana de laptele are in plus 25 gr proteine, pe care sucul de fructe nu le ofera, ci le inlocuieste cu aproximativ 63 gr zahar. sursa: femeia.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0750 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018042 (s)