News Flash:

Cele mai bune surse de calciu in afara de lactate

10 Aprilie 2013
1679 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Este un lucru deja stiut ca avem nevoie de calciu pentru a avea oase sanatoase si puternice. Calciul are un rol important in buna functionare a organismului. Previne aparitia osteoporozei sau a bolilor osoase, care afecteaza mai ales femeile de peste 50 de ani.

Calciul asigura o mai buna functionare a inimii si are un rol important in coagularea sangelui. Stim cu totii ca lactatele sunt o importanta sursa de calciu, insa vom afla mai jos ce alimente mai putem consuma pentru oase puternice si sanatoase.

Spanac
Spanacul este o sursa uimitoare de calciu. Previne imbatranirea sistemului cardiovascular, incetineste imbatranirea creierului si este benefic pentru sistemul osos. Contine luteina care previne atacurile de cord si curata arterele de grasimi.

Ridichi
Ridichile au un continut ridicat in calciu, fiind foarte bogate in fier, dar si potasiu, sodiu, magneziu.

Fasole alba
Consumul de fasole alba ofera multiple beneficii organismului. Fasolea contine vitaminele A, B6, B12, C, K, calciu, fier, magneziu, acid folic, fosfor, zinc, potasiu, selenium.

Migdale
Delicioase si hranitoare, migdalele reprezinta gustarea perfecta mai ales cand esti stresata sau obosita. Extrem de gustoase, migdalele aduc organsimului un aport considerabil de fier, calciu, vitamia D, fibre, magneziu.

Tofu
Aceasta branza, obtinuta din lapte de soia, bogata in proteine, asigura aproximativ 10% din necesarul zilnic de calciu.

Suc de portocale
Sucul de portocale este si el o alta sursa de calciu in afara de lactate. Consumat la micul dejun, sucul de portocale asigura necesarul zilnic de calciu pentru un organism sanatos.

Seminte de floarea soarelui
Semintele de floarea soarelui reprezinta o gustare sanatoasa, 30 de g de seminte avand aprox. 50 de mg de calciu.

Data viitoare cand vei merge la cumparaturi nu uita sa treci pe lista si varza, pastaile verzi, lintea, sardinele sau smochinele.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

calciu buna functionare sursa oase puternice spanac ridichi migdale
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1297 (s) | 35 queries | Mysql time :0.036207 (s)