News Flash:

Ce trebuie sa mananci pentru un abdomen plat

17 August 2010
3864 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Chiar daca nu ai mancat mare lucru, te simti ca un balon. Burtica ta s-a rotunjit si nici macar nu te-ai ridicat satula de la masa! Problema nu este ca ai mancat, ci ca ai mancat alimente greu digerabile. Ca sa ai un abdomen plat si chiar sa scapi de 2-3 kg, urmeaza timp de doua saptamani urmatoarele variante de meniu: Micul dejun • cafea, apa, ceai neindulcit + 2 biscuiti digestivi SAU • 30 g paine cu 50 g branza de vaci SAU • 4-5 linguri de cereale integrale cu 200 ml lapte degresat SAU • 1 iaurt 0% grasime cu 1 mar taiat cubulete GUSTAREA DE DIMINEATA: 1 cana de ceai neindulcit si un fruct, la alegere Pranzul Legume fierte servite reci la antreu, preparate cu 1 lingura de ulei de masline, suc de lamai si mirodenii + 150 g rasol de peste, vita sau pui GUSTAREA DE DUPA-AMIAZA: 1 iaurt cu 0% grasime Cina Supa de legume + 125 g carne slaba la gratar si 3-4 linguri de carbohidrati (orez, paste, cartofi natur, linte, mazare) STIMULEAZA DIGESTIA! Digestia proasta e principala cauza pentru care ai abdomenul umflat. Ca sa scapi de problemele de digestie, ai de ales dimineata, pe stomacul gol, intre: • 1 pahar cu apa cu gheata (accelereaza digestia) • 1 pahar cu supa de legume fara sare si cu bucati de legume • 2 prune (favorizeaza tranzitul intestinal) • 1 compresa cu apa calda aplicata pe burta (ajuta la relaxarea muschilor abdominali).
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1024 (s) | 35 queries | Mysql time :0.021935 (s)