News Flash:

Ce schimbi in casa pentru a lupta mai usor cu kilogramele in plus

26 Septembrie 2010
909 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6524 RON (+0.0046)
USD: 3.9764 RON (-0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Cele mai bune strategii pe care le poti aplica daca vrei sa slabesti sunt legate de reducerea numarului de calorii consumate zilnic si de exercitiile fizice. Alaturi de acestea mai poti insa apela si la alte moduri care te ajuta sa lupti impotriva kilogramele nedorite, unele dintre ele fiind chiar usor de pus in practica, cum ar fi anumite modificari facute in locuinta. 1. Tine televizorul intr-o camera in care nu ai canapea Pare amuzant, insa este eficient. O canapea te poate indemna sa trandavesti in fata televizorului ceea ce inseamna sa petreci mai mult timp stand si poate chiar mancand. De asemenea, poti sa acoperi televizorul cu o perdeluta pentru a nu mai fi tentat sa ii dai drumul foarte des. 2. Pastreaza mancarea doar in bucatarie Multe persoane tin cate ceva de rontait in aproape toate incaperile, ceea ce reprezinta un obicei gresit deoarece tentatia de a manca este mai mare atunci cand exista si stimuli vizuali. In locul unui castronel cu bomboane pune un ghiveci sau o vaza cu flori. 3. Decoreaza-ti bucataria cu fructe Tine pe masa un bol in care sa pui diverse fructe, insa ai grija si la acestea. Desi sunt sanatoase, bogate in nutrienti, au destul de multe calorii. 4. Elibereaza un loc in care sa faci miscare Daca ti s-a intamplat deseori sa vrei sa faci cateva exercitii dar sa nu ai spatiu suficient, atunci este timpul sa faci o schimbare. Gandeste-te bine la ce piesa de mobilier ai putea sa renunti si scoate-o din locuinta. In acest fel vei avea un loc liber unde poti face ceva efort si nu vei mai ezita de fiecare data pretextand ca nu ai acest spatiu. Mai mult, iti poti lua un aparat de fitness daca ai suficiente resurse financiare. 5. Cumpara-ti un ceas cu alarma Daca stii ca esti genul de persoana care poate sta in fata calculatorului sau a televizorului ore intregi fara sa se plictiseasca, ia-ti un ceas cu alarma si pune-l sa sune din cand in cand pentru a-ti aminti ca ar fi bine sa te ridici si faci si ceva miscare. Si o simpla plimbare este mai buna decat sa fii atat de sedentar. 6. Aranjeaza-ti patul pentru a fi cat mai primitor Ingrijeste-te mai mult de aspectul patului (cumpara-ti lenjerii care sunt pe gustul tau sau ia-ti o perna plusata daca iti place) pentru a te rupe mai usor de tentatia de a pierde o parte din noapte stand in fata computerului si mancand, eventual, cate ceva (asta in cazul in care ti se intampla acest lucru). Un pat primitor de ajuta sa mergi mai devreme la somn, iar daca dormi 7-8 ore pe noapte si mai ales daca adormi inainte de miezul noptii nivelurile hormonilor responsabili cu foamea si satietatea vor fi mai echilibrate, ceea ce va reduce numarul de excese alimentare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0741 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019576 (s)