News Flash:

Ce sa NU mananci la micul dejun

3 Aprilie 2013
1893 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6590 RON (-0.0017)
USD: 4.0854 RON (-0.0083)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Mezelurile, produsele de panificatie si cerealele cu zahar se numara printre cele mai nesanatoase alegeri pentru micul dejun. Va prezentam o lista a acestor alimente nesanatoase pe care ar fi bine sa le evitati la micul dejun.

Cereale procesate cu zahar

Cerealele din comert cu ciocolata au o cantitate exagerata de zahar, aditivi si foarte putine fibre. Alegeti cerealele bogate in fibre si cu un continut sarac in zahar, fulgi integrali de ovaz, grau, orz, secara.

Briose, pateuri, cornuri cu ciocolata

Produsele de patiserie contin faina alba lipsita de nutrienti, zahar, sare, margarina, unt, afanatori si coloranti alimentari. Aceste produse afecteaza sistemul imunitar, cresc tensiunea arteriala si duc la aparitia diabetului.

Salam, parizer

Salamul si parizerul au in compozitie multa sare, nitrati dar si conservanti (care prelungesc durata de valabilitate). Aceste substante cresc riscul dezvoltarii diabetului, cancerului de colon si a obezitatii.

Margarina

Margarina este plina de grasimi trans-hidrogenate daunatoare sanatatii tale. Trebuie sa stiti ca margarina creste nivelul colesterolului si determina aparitia bolilor cardiovasculare.

Bauturi racoritoare

Chiar daca au zero calorii, acestea contin indulcitori artificiali care sunt mai daunatori decat zaharul.

Iaurt cu fructe

Majoritatea sortimentelor de iaurt cu fructe contin mult zahar. Daca cititi cu atentie eticheta veti observa ca aproape toate iaurturile cu fructe contin indulcitori artificiali.

In locul iaurtului cu fructe puteti consuma iaurt degresat amestecat cu fructe de padure (congelate sau proaspete). Iaurtul este un aliment sanatos si foarte hranitor care stimuleaza metabolismul si va ajuta sa va mentineti in forma.

Cerealele integrale, somonul, laptele si iaurtul fara grasimi reprezinta doar cateva dintre produsele pe care le poti consuma in fiecare dimineata la micul dejun. Iata 5 idei pentru un mic dejun cu putine calorii!

Persoanele care mananca dimineata mai putine grasimi si mai multe fibre au un aport crescut de vitamine precum calciu, fier si magneziu. Fibrele si carbohidratii va ofera senzatia de satietate pe parcursul zilei si va ajuta sa va concentrati mai usor.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nesanatoase micul dejun alimente salam parizer margarina
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0935 (s) | 24 queries | Mysql time :0.031009 (s)