News Flash:

Ce sa mananci ca sa ai un abdomen plat

15 Noiembrie 2013
2129 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6483 RON (-0.0086)
USD: 4.0737 RON (-0.0152)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

O scurta privire in frigiderul tau poate dezvalui, instant, care sunt motivele pentru care dieta ta nu functioneaza.

Nu vorbim aici doar despre ce se gaseste pe rafturile frigiderului; modul in care impachetezi si depozitezi alimentele acolo se foarte imprtant, de asemenea. Asadar, iata care sunt cele 10 reguli de care trebuie sa tii cont atunci cand iti doresti sa ai un abdomen plat si o silueta de invidiat.

• Nu tine alimente cu multe grasimi la vedere. Si aici includem untul, crema de branza, prajiturile cu crema sau biscuitii cu unt. Depoziteaza-le in cutii inchise si vei fi mai putin tentata sa gusti din ele.
• Tine la vedere salata si nu uita sa ai mereu ghimbir proaspat la indemana. Cand ti-e foame, poti pregati rapid o salata usoara, cu putine calorii, iar ghimbirul este perfect pentru un ceai energizant.
• Nu pastra in frigider bucatile de pizza ramase de cu o zi inainte; vei fi tentata sa mananci din nou din ele (nu mai sunt nici gustoase, nici sanatoase reincalzite la cuptorul cu microunde).
• Fa-ti stocuri de iaurt grecesc si uita de iaurtul degresat, cu 0,1% grasime. Crede-ne pe cuvant, iaurtul grecesc este mult mai sanatos si are un gust mult mai bun!
• Renunta la preparate procesate din carne (salamuri, mezeluri nesanatoase) si alege sa tii in frigider somon, bogat in omega-3 sau chiar conserve de ton in ulei de masline (perfecte pentru o gustare rapida, alaturi de o salata verde).
• Pastreaza doar apa in frigider. Nu vei fi tentata astfel, atunci cand ai pofta de dulce sau ti se pare ca esti ceva mai obosita, sa bei sucuri bogate in zahar.
• Tine, pe rafturile de la nivelul ochilor, doar alimentele sanatoase si sarace in calorii. Cum ar fi fructe (portocale si kiwi cu multa vitamina C, struguri, banane), legume diverse pentru salata, iaurt si branza.
• Chiar daca iti plac sosurile condimentate si nu poti renunta la ele, incearca sa nu cumperi borcane mari de maioneza, ketchup sau sos de iaurt. Mai bine tine la indemana un borcan cu mustar de Dijon si prepara-ti singura un sos mai sanatos, cu putina lamaie, miere si ulei de masline.
• Daca te stii mare amatoare de dulciuri, nu pastra mai mult de o ciocolata in frigider. Alege, daca poti, una cu concentratie mare de cacao neagra, portionata deja in patratele mici.
• E iarna, este posibil ca raceala sa loveasca pe neasteptate. Nu da iama in prajituri si cartofi prajiti, de consolare; fii pregatita cu lamaie, ghimbir, miere de albine si propolis si multe ceaiuri din plante.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

frigiderul dieta nu functioneaza reguli abdomen plat silueta
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1060 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018481 (s)