News Flash:

Ce sa consumi pentru un abdomen plat?

18 Septembrie 2010
1268 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6524 RON (+0.0046)
USD: 3.9764 RON (-0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Ceai verde Contine 0 calorii. Ceaiul verde contine antioxidanti puternici, care imbunatatesc metabolismul. Un studiu realizat de cercetatorii japonezi a descoperit faptul ca participantii care au consumat zilnic 690 de miligrame de antioxidanti proveniti din ceaiul verde au pierdut din greutate, iar dimensiunea taliei s-a diminuat semnificativ. Grupul celor care au consumat ceai verde a fost comparat cu un grup de control care nu a consumat acest tip de ceai. In plus, ceaiul verde este si una dintre cele mai sanatoase bauturi pentru organismul tau. Chefir O ceasca de chefir contine 174 de calorii, 2 grame de grasime, 14 grame de proteine si 3 grame de fibre. Chefirul reprezinta o bautura delicioasa, recomandata pentru fiecare mic dejun. El iti da o senzatie rapida de satietate prin intermediul proteinelor pe care le contine, iar substantele probiotice ajuta la pierderea in greutate. Cercetatorii britanici au descoperit ca aceste organisme active reusesc sa micsoreze considerabil moleculele de grasime, prevenind totodata riscul de a lua in greutate. Avocado Contine 322 de calorii, 29 grame de grasime (4 grame grasimi saturate, 20 de grame nesaturate), 13 grame fibre, 4 grame de proteine. Avocado contine grasimi monosaturate sanatoase, care pot fi gasite si in uleiul de masline, grasimi care au fost puse in legatura cu scaderea nivelului de colesterol in organism si cu pierderea in greutate. Oua O omleta contine 102 calorii, 7 grame de grasime, dintre care 2 grame grasimi saturate si 7 grame de proteine. Un studiu britanic a descoperit ca persoanele care cresc cantitatea de proteine din dieta lor ard cu pana la 71 de calorii pe zi. Practic, poti incepe sa pierzi in greutate inca de dimineata, odata cu micul dejun. Grapefruit Contine: 104 calorii, 4 grame fibre si 2 grame de proteine. Un grapefruit pe zi, alaturat alimentelor zilnice pe care le consumi, iti poate grabi scaderea in greutate. Aciditatea continuta de fruct incetineste digestia, astfel incat te vei simti satula mai rapid si pe o perioada de timp mai indelungata. In plus, continutul de vitamina C scade colesterolul si riscul de infarct, de boli de inima, precum si riscul de aparitie al anumitor tipuri de cancer.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1138 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018553 (s)