News Flash:

Ce mancare are multe fibre si putine calorii

25 August 2011
1683 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6635 RON (+0.0045)
USD: 4.1283 RON (-0.0057)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
O dieta cu multe fibre trebuie sa fie foarte bogata in legume, fructe, nuci, seminte si cereale. Din fericire, multe dintre aceste produse sunt si destul de sarace in calorii, asa ca vei obtine regimul perfect pentru slabit.

Nici nu iti va fi foame foarte des, caci pentru a obtine 20-30 de grame de fibre pe zi, asa cum recomanda autoarea dietei numita Plan-F, Audrey Eyton, trebuie sa mananci destul de multe alimente.

Potrivit Live Strong, un mic dejun trebuie sa fie alcatuit din cereale integrale, lapte degresat si un fruct. De la pranz nu trebuie sa lipseasca salata de varza, semintele sau nucile si fructele, iar la cina poti consuma piept de pui, un cartof copt si salata verde. Include cat mai multe vegetale, precum brocoli, napi, varza de Bruxelles, sau porumb. O anghinara medie are in jur de 10 grame de proteine, iar brocoli si napii au 5 g de proteine pe cana, cu doar 24 de calorii pe suta de grame.

Ai grija la legumele cu amidon, precum cartofii normali sau cei dulci, caci ingrasa mai mult decat restul. Si cerealele integrale si produsele facute din acestea au multe fibre, la fel ca fructele. O cana de zmeura, spre exemplu, are 8 grame, iar o banana sau o portocala in jur de 3 grame.

Nu uita de mazare, linte, semintele de floarea soarelui, migdale, fistic, alune de padure, caci toate acestea sunt foarte bune pentru organism.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0922 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014659 (s)