News Flash:

Ce alimente contin acizi grasi Omega 3

29 Noiembrie 2010
1694 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Desi au un rol deosebit de important, in special la nivel celular, acizii grasi Omega 3 nu pot fi produsi de organismul nostru. Astfel, alimentatia este singura metoda prin care poti sa-ti asiguri un aport esential de acizi grasi. In afara de alimentele special imbogatite in urma procesului de fabricare cu acizi grasi Omega 3 exista alimente care contin in mod natural acesti acizi grasi. Iata cateva dintre aceste alimente: cu siguranta ai auzit ca pestii bogati in grasimi (somon, hering, pastrav, ton, macrou si sardine) sunt sanatosi pentru organism, indiferent de varianta in care ii consumi: proaspeti, congelati sau conserva. Acestia sunt o sursa importanta de acizi grasi Omega 3 de origine animala, cu rol deosebit de important in mentinerea sanatatii cardiace. Se recomanda astfel sa se consume peste, de doua-trei ori pe saptamana. Semintele de in sunt produsele care se bucura de cel mai mare continut de acizi esentiali Omega 3. Spirulina, cunoscuta si sub numele de alga albastru-verzuie, este un produs cu o bogatie nutritionala deosebita si cu multiple proprietati terapeutice. Este o sursa importanta de acizi grasi Omega 3 (impreuna cu acizii grasi Omega 6 formeaza aproximativ 10 % din valoarea nutritionala) care joaca un rol major in organism: ajuta la functionarea membranelor celulare, intervine in metabolismul colesterolului sau in aporturile energetice. Atat uleiul, cat si semintele din soia, sunt cunoscute pentru pentru rolul de antioxidanti eficienti. Fasolea este o leguma plina de vitamine, caroten si fibre. Fasolea verde este considerata una dintre legumele-simbol ale regimului de slabit, deoarece contine elementele necesare pentru functionarea unui organism sanatos, fara a aduce un aport de grasimi nocive. Nucile sunt fructe uscate importante pentru calitatea lor nutritionala, deoarece sunt bogate in lipide nesaturate si in acizii grasi Omega 3. De asemenea, nucile aduc un aport important de magneziu, vitamina B6, vitamina E si fier. Doua lingurite de ulei de nuci sau consumul a 3-4 nuci pe zi permit satisfacerea necesarului in Omega 3.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pesti uleiul fasolea nucile
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1109 (s) | 35 queries | Mysql time :0.021955 (s)