News Flash:

Atinge placerea totala cu dieta orgasmica

29 Aprilie 2011
1343 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dieta orgasmica presupune alegerea acelor alimente care au darul de a ne creste nivelul de testosteron din organism si echilibrarea a 2 neurotransmitatori, dopamina si serotonina. Alimentele minune, combinate cu sport, promit specialistii, ne duc in al 9-lea cer.

Expertii care au studiat legatura dintre alimentatie, sex si reactiile chimice din organism ne sfatuiesc sa consumam cat mai multe alimente bogate in proteine, zinc si magneziu, acestea fiind principalele elemente care duc la cresterea nivelului testosteronului in sange, hormonul placerii.

Cele mai importante surse de proteine sunt ouale, carnea (alegeti variantele fara grasime), pestele, branza si laptele degresat. Zincul se gaseste, in special, in stridii, sardele, carne, cereale integrale, nuci, seminte de dovleac si produse lactate. Iar pentru un plus de magneziu, consumati verdeturi de primavara, nuci, alge si ciocolata.

Prietenii la nevoie se cunosc: dopamina si serotonina

Daca va decideti sa urmati o dieta orgasmica, nu uitati ca trebuie sa mentineti balanta echilibrata intre cele doua elemente, dopamina si serotonina. Despre serotonina se stie ca scade nivelul libidoului, in timp ce dopamina genereaza pofte… trupesti, insa nu si placere garantata. Iata de ce este necesar ca intre cele doua elemente sa nu existe un raport de dominatie. Echilibrul se instaleaza daca consumati alimente bogate in acizi grasi Omega 3 (somon, hering, spirulina, seminte, ulei de masline) si ciocolata neagra, sustin specialistii.

La colt cu inhibitorii placerii!

In timp ce va indopati cu alimente menite a va creste dorinta sexuala, ineti cont ca exista si dusmani ai orgasmului, care inhiba receptorii placerii. Acestia sunt cafeaua, alcoolul, tigarile, carbohidratii simpli (faina alba, dulciurile procesate etc.), dar si cateva suplimente despre care stim ca sunt sanatoase - soia, ginsengul si ginkgo biloba.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1210 (s) | 24 queries | Mysql time :0.032542 (s)