News Flash:

Astenie de toamna? Iata cateva alimente care iti dau energie!

5 Septembrie 2013
1276 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6569 RON (0.0000)
USD: 4.0889 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Oboseala, durerile de cap, insomnia, melancolia si nervozitatea sunt doar cateva dintre simptomele asteniei de toamna. Scapa de astenia de toamna cu alimente care iti ofera energie!

In ultima vreme te simti obosita si lipsita de energie? Persoanele sensibile la schimbarile bruste de temperatura se confrunta cu dureri de cap, insomie, oboseala, somnolenta, nervozitate. Toamna este indicat sa ii aduci organismului un aport de vitamine, minerale si substante nutritive.

Pentru a scapa de astenia de toamna este important sa te odihnesti suficient si sa consumi alimente bogate in vitamine si minerale. Potrivit Huffington Post, iata care sunt alimentele care redau vitalitatea si energia:

Struguri

Strugurii, fructele toamnei, sunt o sursa excelenta de vitamina C si K. Contin multa apa si iti hidrateaza pielea. Pielita boabelor de strugure rosu contine resveratrol, o substanta care previne alergiile si stopeaza caderea parului. Serveste la micul dejun un smoothie cu pere si struguri!

Broccoli

Broccoli este o sursa importanta de antioxidanti, vitamina C si potasiu. Aceasta leguma te protejeaza de cancer si poate preveni osteoartrita. Contine calciu care ajuta la imbunatatirea vederii, previne bolile cardiovasculare, intareste oasele si sistemul imunitar. Poate fi fiert la aburi sau preparat la cuptor. Ai grija sa nu il gatesti prea mult pentru ca vei pierde multe substante nutritive.

Sfecla

Sfecla este o sursa excelenta de antoxidanti, calciu si potasiu. Contine 2 substante (betanina si vulgaxanthin), care ofera acestei legume culoare intensa. Sfecla poate fi gatita la aburi sau la cuptor si este delicioasa in salata.

Ardei grasi

Ardeii grasi sunt o sursa de vitamina A, fibre si potasiu si in, plus, contin foarte multa apa. Incearca sa ii consumi cat mai des in salate.

Kiwi

Aceste fructe contin mai multa vitamina C decat portocalele si in plus, contin antioxidanti. Un studiu realizat in 2011 a demonstrat ca acest fruct scade presiunea sangelui.

Fasole verde

Sursa excelenta de fibre, fasolea verde contine vitaminele A, K si C. Fibrele din compozitie regleaza digestia si previn constipatia, iar fierul intareste imunitatea si este important pentru toate functiile organismului. Iata o reteta de salata de fasole verde cu usturoi si maioneza care se prepara in 10 minute!
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

simptome astenie toamna alimente energie struguri broccoli sfecla kiwi
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1135 (s) | 36 queries | Mysql time :0.019959 (s)