News Flash:

Alimentele sanatoase care iti pot compromite dieta

12 Aprilie 2019
347 Vizualizari | 0 Comentarii
alimente

Descopera care sunt acele alimentele sanatoase care iti pot compromite dieta:

Avocado
Acest super-aliment este bogat in substante nutritive si contine fibre care iti creeaza senzatia de satietate. Insa, trebuie sa fii atenta, pentru ca avocado este si bogat din punct de vedere caloric. De aceea, atunci cand ai de gand sa urmezi o dieta, trebuie sa consumi doar 1/5 din acest fruct pe zi.

Ciocolata neagra
Ciocolata neagra contine polifenoli, substante care lupta impotriva bolilor, si este des asociata cu pierderea kilogramelor in plus. Ideal este ca tu sa consumi doar cateva bucati de ciocolata, drept gustare, si aceasta sa aiba un procentaj mare de cacao. Mai multa cacao inseamna mai putin zahar!

Vin rosu
Este cunoscut pentru proprietatile sale antioxidante si pentru prevenirea multor boli, precum Alzheimer, afectiuni cardiovasculare sau cancer. Dupa cum stii, un pahar de vin rosu la cina este recomandat chiar de medici. Dar asta nu inseamna ca poti sa profiti de acest sfat! Cuvantul cheie este moderatia. Pentru ca echivalentul caloric a 150 de mililitri de vin este destul de ridicat: 130 de calorii.

Vezi si: Iata 10 beneficii miraculoase ale usturoiului. Punctul 6 te va convinge sa-l consumi zilnic

Batoane de cereale
Batoanele energizante cu cereale sunt pline de carbohidrati si zahar. De aceea, daca alegi sa consumi unul la birou, vei observa ca nivelul energiei tale va creste instant si, la fel de rapid, se va prabusi. Acestea sunt bune atunci cand te antrenezi mai mult de o ora si in timpul exercitiilor fizice simti nevoia sa cresti un pic nivelul energiei. In mod sigur te vor ajuta sa duci antrenamentul la bun sfarsit.

Nuci, migdale, alune
Sunt bogate in acizi grasi Omega 3, proteine, Vitamina E si fibre. Dar trebuie sa fii atenta sa nu le consumi ca pe popcorn. Un sfert de ceasca are aproximativ 150 de calorii. De aceea, cel mai bine este sa-ti faci portii, astfel incat sa fii sigura ca nu exagerezi cu aportul caloric.

Lapte
Laptele este un aliment plin de substante nutritive. Vitamina D, vitamina A si calciul sunt doar cateva dintre acestea. Insa trebuie consumat cu moderatie. Poti alege varianta slaba in grasimi, „economisind” astfel pana la 70 de calorii/pahar. Sau poate preferi varianta mai grasa, pe care, de altfel, multi medici nutritionisti o recomanda. Oricare va fi alegerea ta, nu trebuie sa faci excese!

Fructe uscate
Fructele uscate sunt precum cele normale, doar ca sunt deshidratate. Asta inseamna ca, din punct de vedere caloric, o ceasca de fructe uscate este diferita de una cu fructe proaspete. Ca sa intelegi si mai bine, gandeste-te ca o cana de struguri are aproximativ 70 de calorii, in schimb, o cana de stafide are 470 de calorii! O mare diferenta!

Hamburger vegetal
Este adevarat! Hamburger-ul vegetal are mai putine grasimi si colesterol decat unul din carne de vita. Insa, trebuie sa fii atenta cu ce-l combini! Branza topita feliata (pentru ca stiu cat de gustos este hamburger-ul cand aceasta se topeste), sosurile de maioneza (fie aceasta light) si ketchup ori catofii prajiti (in ulei de palmier) pot face ca portia ta „sanatoasa” de mancare sa ajunga chiar si la 1.000 de calorii.

Paine din fauna integrala
Fii atenta la ingrediente! De multe ori, gasesti pe ambalajul alimentului scris paine integrala si, daca privesti cu atentie ingredientele, observi ca faina integrala se gaseste in proportie foarte mica si mare parte din compusi este alcatuita din diferite tipuri de faina alba.

Fructe congelate
Fructele congelate sunt la fel de sanatoase precum cele proaspete. Dar stiai ca multe companii adauga si zahar? Asigura-te ca in dreptul ingredientelor se afla, de fapt, unul singur – fructul in sine!

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimentele sanatoase dieta
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1049 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013035 (s)