News Flash:

Alimentele ideale pentru digestie si detoxifiere

23 August 2010
1333 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Problemele de digestie sunt primele semnale de alarma ale organismului tau. Prin digerarea lenta a alimentelor si eliminarea toxinelor, corpul este supus unui stres enorm. Astfel, apar dureri abdominale, crampe, migrene, toxiinfectii si infectii intestinale. De aici, toate organele intra in ecuatie, fiind si ele afectate. Daca vrei sa scapi de problemele acestea, conform specialistilor Webmd, aliatele tale sunt probioticele. Ele ajuta la purificarea corpului si se gasesc in multe alimente delicioase. Varza acra stimuleaza digestia Ea contine microbi si bacterii benefice precum leuconostoc si lactobacillus. Alege varza acra ca garnitura la mancare, pentru a avea o digestie usoara si imunitate in fata infectiilor gastrice. Totodata, evita sa o cumperi din comert, deoarece pasteurizarea sa ucide bacteriile benefice. Iaurtul: echilibru! Bacteriile bune, precum lactobacillus sau bifidobacteria, pastreaza un echilibru sanatos in intestinele tale. Studiile sugereaza ca probioticele pot usura intoleranta la lactoza si, de asemenea, ajuta la eliminarea balonarii, diareei si a altor probleme digestive. Supa miso, nu doar pentru vedete Este un mic dejun popular in Japonia si a devenit cunoscuta si in tara noastra, in randul vedetelor. Aceasta supa este compusa din pasta de soia fermentata si intr?adevar poate pune sistemul digestiv in miscare in timp foarte scurt. Supa miso contine, conform specialistilor, peste 160 de tulpini de bacterii benefice organismului. Mai mult, supa de soia este saraca in calorii si bogata in vitamina B si antioxidanti. Branzeturile moi, sursa de sanatate Nu toate probioticele dintr-un produs alimentar se activeaza in corpul nostru, dar, conform unor studii, branzeturile moi, fermentate, in care se gasesc varii tulpini de lactobacillus, nu-si pierd deloc din proprietati. Chefirul poarta denumirea de "Probiotice de baut" Conform legendei, chefirul dateaza de acum mii de ani si a fost descoperit de ciobanii din Muntii Caucaz. Ei au inteles procesul laptelui si tendinta sa de fermentare. Gros, cremos si delicios, inca de pe atunci chefirul a devenit un aliment de nelipsit. Important este ca are tulpini proprii de bacterii probiotice si o concentratie mica de drojdie, de asemenea foarte benefica in detoxifierea intestinelor. Delicioasele si sanatoasele muraturi Trebuie sa faci diferenta intre muraturile bune si cele rele. Cele bune sunt acelea pe care le-ai facut in casa, prin metoda traditionala. Cele rele sunt muraturile pasteurizate, gasite in comert, murate in otet. Saramura (apa cu sare) in care se pun muraturile este un mediu ideal pentru ca acestea sa dezvolte bacterii bune pentru organismul nostru. Laptele Adauga lapte dulce sau acru in piureuri, omlete, aluaturi sau in mancaruri si vei avea un supliment de probiotice la fiecare masa. In comert se gasesc sortimente de lapte "cu culturi de bacterii", foarte recomandate de medici. Suplimentele in capsule Nu doar in alimente se gasesc aceste probiotice, minunate pentru digestia si detoxifierea corpului nostru, ci si in farmacii. Se gasesc sub forma de capsule, tablete sau pulbere si pot fi folosite exact ca un supliment alimentar. Doua-trei capsule pe zi sunt de ajuns pentru a-ti reactiva "rotitele".
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1099 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022521 (s)