News Flash:

Alimente sanatoase, dar care ingrasa

27 Ianuarie 2011
1326 Vizualizari | 0 Comentarii
Cei mai multi dintre noi suntem de acord ca alimentele de tip junk food ingrasa, motiv pentru care incercam, pe cat posibil, sa le evitam. Insa, din pacate, alegem combinatii care sunt cel putin la fel de nesanatoase.

Mai ales daca incerci sa dai jos cateva kilograme, evita sucurile imbuteliate, sushi, sucurile de fructe si salata cumparata ori careia i-ai adaugat dressing din comert, este sfatul Coffee Today.

Sushi Desi stii ca pestele, mai ales crud, nu-ti poate face rau, cu atat mai putin legumele folosite la preparare, toate fiind sarace in calorii, ai grija la maioneza, care poate face un rulou sa aiba pana la 500 - 600 de calorii. Iar daca obisnuiesti sa mananci sushi cu ketch-up si acesta va veni cu rezervele sale de calorii, nemaivorbind de sodiul continut, care va face sa te opresti mai greu din mancat si baut.

Ceai imbuteliat Daca ai ales ceaiul imbuteliat in detrimentului sucului, nu ai procedat cu mult mai bine, pentru ca o sticluta de ceai are aproape 200 de calorii, adica la fel de mult ca o sticla de bautura carbogazoasa.

Suc de fructe Cine s-ar fi gandit ca un suc de fructe te poate face sa te ingrasi? Un pahar de suc din comert, de portocale sau mere, are 55 de grame de carbohidrati, echivalentul unei felii de paine. Iar majoritatea sucurilor comercializate contin chiar si 12 lingurite de zahar.

Salata Nimic nu e mai bun ca o salata, insa careia nu i-ai adaugat dressing. Cel putin nu de genul celui cumparat. Daca ii adaugi branza, fasole si sos cumparat, felul de mancare va deveni la fel de bogat in calorii, poate chiar mai mult, ca o farfurie de paste.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

sushi ceai imbuteliat salata
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1162 (s) | 23 queries | Mysql time :0.017752 (s)