News Flash:

Alimente recomandate pentru întărirea imunităţii

10 Noiembrie 2010
1334 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Necesarul zilnic de vitamina C recomandat de nutriţionişti este de 60 mg. In anumite condiţii, precum un stil de viaţă stresant sau instalarea unei infecţii, se recomandă suplimentarea cantităţii de vitamina C pentru a îmbunătăţi reacţia sistemului imunitar. Iată 5 surse de vitamina C care te pot ajuta să-ţi întăreşti sistemul imunitar. Ardeiul. Indiferent de culoare, ardeii reprezintă o sursă bogată de nutrienţi, precum vitamina C şi A, antioxidanţi care, împreună, pot neutraliza radicalii liberi. Broccoli. Nu numai că este bogat în vitamina C, ci conţine şi beta-caroten şi o cantitate mica, dar folositoare, de zinc, seleniu şi alte minerale care întăresc sistemul imunitar. Merele sunt o sursă bogată de fibre, flavonoizi, fructoză şi vitamina C. Cea mai mare cantitate de fibre se găseşte în coaja mărului. Lămaile, ca şi celelalte citrice, pot fi găsite pe tot parcursul anului şi sunt o sursă bogată de vitamina C. Consumul de lămai, sub diverse forme, este recomandat în diverse afecţiuni precum răceală sau gripă. Cătina. Fructul conţine de 10 ori mai multă vitamina C decat citricele. De asemenea, reprezintă o sursă importantă de vitamine A, B1, B2, B6, B9, E, K, P şi F. Se poate folosi sub formă de ceaiuri. Pătrunjelul întăreşte imunitatea datorită conţinutului bogat în vitamina C, provitamina A, fier şi mangan.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1094 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014214 (s)