News Flash:

Alimente recomandate in anotimpul rece

5 Februarie 2011
1190 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6550 RON (-0.0039)
USD: 3.9774 RON (-0.0290)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Indiferent de activitatea pe care o depuneti, fizica sau intelectuala, trebuie respectat un regim de viata echilibrat, sanatos, mai ales in anotimpul rece. Si, pentru ca este iarna, alimentele pe care le consumati zilnic trebuie sa fie proaspete si bogate in vitamine si minerale pentru ca, in lipsa acestor elemente, organismul oboseste, isi pierde energia, vitalitatea.

De aceea, este necesar ca fiecare sa invete sa cunoasca si sa aleaga alimentele care contin vitaminele si mineralele care dau energie si au efecte benefice asupra organismului.

Ca sa va hraniti sanatos si sa oferiti organismului elementele de care are nevoie, este indicat sa nu dati fuga la magazinul de produse naturiste sa cumparati suplimente, dupa care sa va opriti la un fast food, sa luati o gustare pe care s-o mancati din fuga, chiar si pe strada, uneori.

Ca sa fii mereu in forma, plin de viata si de energie, alege sa te alimentezi corect, fa-ti plinul de vitamine si minerale din alimente, pentru ca doar acestea iti asigura o buna functionare a organismului si amana imbatranirea precoce.

Vitamina A ajuta ca pielea sa fie catifelata, parul matasos, des si puternic si ochii sanatosi. Se gaseste in unt, ulei de peste, morcovi, lapte, fructe si legume galbene si portocalii.

Vitaminele din complexul B sunt necesare pentru a avea un sistem nervos sanatos si un organism plin de energie. Sursele naturale care ne pot oferi aceste vitamine sunt alunele, fasolele, ficatul, pestele, morcovii, drojdia de bere, ouale.

Vitamina C, care poate fi procurata din citrice, fructe de padure, rosii, pepene, previne raceala si stimuleaza imunitatea. Cine are deficit de vitamina C este lipsit de energie, are o digestie proasta si frecvente dureri articulare, raceste cu usurinta.

Vitamina D creste absorbtia de calciu si contribuie la sanatatea oaselor. Poate fi procurata din peste, ficat, galbenus. Vitamina E este un antioxidant puternic ce mentine tineretea si supletea tesuturilor. Se gaseste in fructele uleioase, uneiul de masline, cereale integrale, mere, morcovi, telina.

Calciul, magneziul si zincul alcatuiesc tripleta de minerale de care organismul are nevoie pentru mentinerea unui sistem nervos puternic si relaxat de aceea este nevoie sa consumati zilnic, lapte si produse lactate, sfecla rosie, cartofi, nuci si curmale, oua, peste, drojdie de bere.

Macar o data pe zi, incercati sa serviti o masa calda, mancare gatita, cu legume si zarzavaturi multe. In acest fel, trecerea spre primavera va fi mult mai usoara si nu veti avea de luptat cu astenia ori alte boli specifice trecerii de la un anotimp la altul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0825 (s) | 34 queries | Mysql time :0.016973 (s)