News Flash:

Alimente pe care sa le consumi in perioada ciclului menstrual

20 Decembrie 2010
1094 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Zilele 1-5
Esti sensibila si foarte emotiva in aceasta perioada. Alimentele bogate in magneziu (spanac, cereale integrale) si acizi grasi omega-3 (somon, sardine, alune) iti vor stabiliza nervii.

Zilele 6-13
Hormonii te vor proteja in fata stresului, deci iti va fi mai usor sa mananci sanatos. E momentul oportun pentru o cura cu legume si fructe.

Zilele 14-17
Toate simturile sunt ascutite, inclusiv cel gustativ.
Rasfata-te cu alimente gourmet: branzeturi, homari, carne de vita si un vin bun.

Zilele 18-23
Cand progesteronul atinge cotele maxime, te vei simti obosita. Alimentele bogate in fibre iti vor da energia atat de necesara: grau, orez brun, iar legumele (in special broccolli) vor combate constipatia.

Zilele 24-28
Din cauza sindromului premenstrual  vei simti dorinta sa mananci doar mancarurile preferate. Carbohidratii din alimentele favorite trebuie neaparat alaturate cu proteine, pentru a stabiliza nivelul zaharului din sange.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

zilele 1-5 zilele 6-13 zilele 14-17 zilele 18-23 zilele 24-28
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1020 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018575 (s)