News Flash:

Alimente de toamna care te ingrasa. Evita-le!

18 Octombrie 2013
954 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6483 RON (-0.0086)
USD: 4.0737 RON (-0.0152)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Multe dintre alimentele si preparatele toamnei sunt pline de calorii "ascunse" care dau peste cap efortul tau de a slabi sau de a te mentine in forma.

Chiar daca s-a facut frig si esti nevoita sa mai pui o hainuta sau doua pe tine, nu inseamna ca trebuie sa "imbraci" si meniul in grasimi si zaharuri care te ingrasa foarte tare.

Gem/dulceata

Bunatatile facute peste vara pentru a fi mancate toamna si iarna contin, printre altele, gemuri sau dulceturi savuroase din fructe care te ispitesc de fiecare data cand deschizi usa camarei.

Daca esti la dieta sau incerci sa te mentii in forma este mai bine sa eviti aceste produse. Ele sunt pline de zahar si chiar si consumul unei singure lingurite adauga inutil calorii siluetei tale.

Supa crema de legume

Supele de rosii din sezonul de vara sunt inlocuite treptat de supele crema, extrem de delicioase si hranitoare. Ele sunt o alegere buna daca nu ai probleme cu greutatea. Dar daca incerci sa slabesti, este bine sa fii sigura ca nu contin unt, branza, smantana sau crutoane. Degeaba se numeste supa de legume, daca sunt presarate cu ingrediente pline de calorii.

Placinta cu dovleac/branza

Toamna incep sa rasara placintele in cuptor. Cea cu dovleac este specifica sezonului si este adeseori prima ta alegere pentru desert. Chiar daca dovleacul (placintarul) este un aliment sanatos de toamna, atunci cand face parte dintr-o placinta la care se adauga din plin zahar si foi de patiserie facute cu margarina, isi pierde multe din elementele nutritive. In plus, placinta este bombardata cu multe calorii dornice sa se transforme in colaceii de pe solduri sau in celulita.

Nici placintele de branza nu sunt mai sanatoase. Pe langa aceleasi foi de placinta, ele contin branza grasa, oua si foarte mult zahar - o combinatie care-ti distruge rapid eforturile de a slabi. Stai departe de aceste alimente si consuma fructe proaspete de toamna, pentru ca sunt satioase si au un numar mic de calorii: mere, prune, gutui, pere, struguri etc.

Must

Daca strugurii sunt bogati in vitamine, minerale si antioxidanti si ajuta in dietele de slabit, mustul nu se poate lauda cu aceleasi beneficii. El pastreaza doar o parte din elementele nutritive esentiale si este imbogatit cu zahar.

Friptura cu sos

Fripturile au fost in centrul atentiei si in sezonul calduros, dar erau facute pe gratar si constau in carne slaba - pui sau peste. Pe masura ce se lasa frigul, gratarele sunt inlocuite cu fripturile de porc cu sos la cuptor sau prajite, bine impanate cu grasime. Acestea sunt bombe calorice care adauga strat dupa strat de grasime in corp.

Fructe in foietaj

Chiar daca toamna iti ofera fructe proaspete si nutritive cu care sa te rasfeti, de multe ori le inlocuiesti cu delicioasele mere in foietaj sau alte delicii pe baza de fructe la cuptor sau prajite. acestea contin si cantitati impresionante de grasimi, zahar si arome care dau peste cap barometrul greutatii tale.

Umpluturi

Umluturile sunt acele preparate pentru care se foloseste carnea tocata. Toamna este sezonul in care se mananca foarte mult ardei, dovlecei, rosii umplute cu carne. Daca pe timp de vara ai luat o pauza de la musaca sau sarmalute, atunci toamna cu siguranta le vei reintroduce in meniu.

Carnea tocata trebuie evitata cu orice pret din alimentatie. Pe langa faptul ca are tendinta sa "cada greu" la stomac si sa ingreuneze digestia, ea contine si un numar extrem de mare de calorii atunci cand este asociata cu alte ingrediente.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimentele preparatele toamnei calorii frig hainuta grasimi ingrasa
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0911 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018528 (s)