News Flash:

Alimente care va ajuta sa slabiti

31 Martie 2011
1023 Vizualizari | 0 Comentarii
Vara se apropie cu pasi repezi si toata lumea îsi doreste sa aiba un corp de invidiat pe care sa-l expunda fara retineri la plaja. Problema este ca dupa ce în aceasta iarna am consumat mai multe mâncaruri grase, trupul nostru nu mai este ca “tras prin inel”. Exista însa o solutie.  Potrivit mediafax, daca tinem o dieta bazata pe 10 alimente, putem pierde rapid kilogramele în plus. Iata care sunt cele 10 ingrediente “minune”:

Anghinarea
Avantajul anghinarei este ca necesita o perioada mai mare de mestecare, asa ca este aproape imposibil sa consumi prea multe o data, dupa cum explica nutritionista Wendy Bazilian, unul dintre autorii cartii "The SuperFoods Rx Diet". O singura anghinare medie contine numai 64 de calorii si 10 grame de fibre satioase. Aceasta planta contine cinarina, o substanta care reduce în mod natural nivelul de colesterol. Este indicat sa nu combinati anghinarea cu un sos gras, fiind preferabil sa se înmoaie frunzele într-un dressing pe baza de iaurt.

Pastaile de mazare dulce
O cana de pastai de mazare dulce contine numai 26 de calorii, asa ca "le puteti mânca pâna va înverziti", spune nutritionista Amy Goodson.
Pot fi incluse în salata sau consumate ca o gustare cu un sos cu un continut scazut de grasimi.

Capsunile
Dintre toate fructele, capsunile, ca si zmeura, afinele sau murele, sunt cele mai bogate în antioxidanti si totusi cele mai sarace în calorii, fiind "prietenul cel mai bun" al persoanelor atente la silueta, spune Goodson. O cana de capsuni contine doar 49 de calorii si zero grasimi, însa trei grame de fibre. În plus, cercetarile au aratat ca o dieta bogata în fructe din aceasta categorie contribuie la combaterea efectelor nocive ale radicalilor liberi, printre care se numara aparitia cancerului sau artrita.

Sparanghelul
Un fir de sparanghel contine doar patru calorii. În plus, sparanghelul este o leguma bogata în apa, iar hidratarea corespunzatoare îmbunatateste metabolismul si ajuta la arderea caloriilor pe parcursul întregii zile, explica Bazilian. Mai mult, sparanghelul are un continut ridicat de vitamine A si C, benefice pentru sistemul imunitar, dar si de fitochimicale care previn cancerul. Bazilian recomanda prepararea sparanghelului la cuptor, timp de 10 minute, cu putin ulei de masline, sare si piper.

Coriandul
Aceasta verdeata de primavara, care poate fi adaugata la orice, de la sosuri la salate, este o arma secreta. O jumatate de cana de coriandru proaspat contine doar o calorie, desi poate fi presarat din belsug. Un studiu realizat la Virginia State University a aratat ca anumite verdeturi si condimente, printre care si coriandrul, adaugate în mâncaruri mai grase au ajutat oamenii sa slabeasca, în medie, 10 kilograme într-un an.

Castravetele
O cana de felii de castravete contine 16 calorii. În plus, castravete este bogat în apa si fibre facând mai putin probabila tentatia de a mânca ceva gras, spune Goodson. Asa se explica rezultatele unui studio recent realizat la Penn State University, care a relevat ca salatele cu legume bogate în apa, precum castravetii, îi ajuta pe cei care vor sa slabeasca sa îsi reduca aportul zilnic de calorii cu 12%.

Ananasul
Se recomada cel proaspat si nu fructul la conserva, îmbibat în sirop îndulcit. Chiar daca are un continut ceva mai ridicat de fructoza, ramâne un aliment usor. O cana cu bucati de ananas contine 82 de calorii. Totodata, ananasul este o sursa excelenta de bromelaina, o enzima care reduce inflamatia ce poate favoriza aparitia unor boli ca artrita si cancerul. Bromelaina este de asemenea buna pentru digestie.

Avocado
Este mai bogat în grasimi si calorii decât legumele obisnuite. O jumatate de cana de cuburi de avocado înseamna 120 de calorii si 11 grame de grasimi, dar este vorba despre grasimea monosaturata buna pentru inima. Avocado ajuta organismul sa absoarba vitamine esentiale - A, E, D si K - si se digera în mult timp, senzatia de satietate fiind mai îndelungata. Mai multe studii au aratat ca dieta mediteraneana, în care grasimea provine din legume ca avocado, este extrem de eficienta în mentinerea siluetei pe termen lung. Bazilian recomanda înlocuirea brânzei si maionezei din
sandviciuri si salate cu avocado.

Bananele
Pentru o gustare rapida si sanatoasa, este recomandata o banana, care are în jur de 100 de calorii. Bananele pot fi adaugate în cereale, sandviciuri cu unt de arahide sau în bauturi racoritoare din fructe pentru a le da mai multa consistenta si aroma. Mai mult, bananele sunt bogate în potasiu, care regleaza glicemia, si în vitaminele din grupa B. Este fructul ideal de consumat înainte sau dupa exercitii fizice.

Nectarinele
Sunt foarte dulci, însa au numai câte 60 de calorii si multe fibre în coaja, care nu numai potolesc pofta de mâncare, dar si reduc colesterolul. În plus, studiile au aratat ca aceste fructe sunt bogate în luteina si licopen, care reduc riscurile de cancer si boli de inima.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

anghinarea capsunile sparanghelul coriandul castravetele ananasul
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0969 (s) | 23 queries | Mysql time :0.018974 (s)