News Flash:

Alimente care te scapa de constipatie

19 Februarie 2018
177 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Femeile vorbesc despre corpul lor mai mult ca niciodata. Un subiect este, insa, tabu. Sau aproape un tabu. Constipatia e mult mai des intalnita la femei decat la barbati. Se poate ca fluctuatiile hormonale sa fie una dintre cauze. Ciclul, schimbarile in dieta, stresul, somnul, calatoriile... toate astea pot sa-ti perturbeze activitatea intestinala si sa-ti provoace disconfort puternic. 
Am pregatit pentru tine o lista cu laxative naturale, care sa te ajute pe drumul catre o burtica de vis.


Apa
Hidratarea e o chestie buna nu numai pentru intestinul tau, dar pentru... in fine... cam pentru tot ce tine de sanatatea organelor interioare si exterioare. Lipsa apei se traduce, printre altele, si printr-un peristaltism lent. Colonul absoarbe foarte multa apa, asa ca trebuie sa te asiguri ca ai mereu in corp o cantitate optima de apa. 

Iaurtul
Iaurtul si alte alimente probiotice sunt foarte bune pentru digestia ta. Indiferent ca ai diaree sau esti constipata, iaurtul grecesc te ajuta oricum. Milioanele de bacterii din intestin nu sunt toate bune. Activitatea lor inseamna reziduri eliminate in colon (si, de fapt, pe tot tractul digestiv), astfel ca asta duce la balonare, indigestie, miscari neregulate ale intestinului). Iaurtul grecesc e o sursa buna de bacterii benefice, care anihileaza reziduurile ramase din activitatea bacteriana si reconstituie cantitatea de bacterii benefice. 

Frunzele verzi
Spanacul, varza kale, varza alba si rosie, salata, toate frunzele verzi stimuleaza peristaltismul, pentru ca sunt pline de fibre. Dar foarte multi oameni ignora aportul de frunze verzi in organism, astfel ca incep si problemele cu digestia. Toate lucrurile ar fi mult mai simple daca ar manca o salata pe zi. 

Aloe vera
Poate ca folosesti aloe vera pentru masti cosmetice sau ingrijirea corpului. Dar iti propunem sa cauti suc de aloe vera in hipermarket, pentru ca te ajuta la digestie. Plus ca e un bun stimulent al imunitatii. 

Semintele de chia
Speram ca stii ca, daca lasi semintele de chia in apa, se transforma, in cateva minute, intr-un fel de gel. Asta demonstreaza calitatea lor foarte buna de laxative naturale. Odata ajunse in sistemul digestiv, semintele de chia isi maresc volumul, iar acea textura de gel ajuta la alunecarea reziduurilor in intestin. Strecoara-ti seminte de chia prin mancare si asteapta-te la un scaun bun. 

Semintele de in
O lingurita de seminte de in contin 3 grame de fibra, care ajuta peristaltismul. Sunt bogate in magneziu, iar acel mucilagiu care devin in sistemul tau digestiv te ajuta sa scapi de constipatie. 

Fructele
Sunt excelente in promovarea peristaltismului. Bogate in fibre care matura tot in calea lor. Sunt bune, de la mere la pere, la fructe de padure... plus ca sunt bogate in vitamine si antioxidanti. si... gustoase! 

Uleiurile
Uleiul de masline, de in sau de alte oleaginoase ajuta si ele la digestie. O singura lingura de ulei e foarte buna pentru efectul de „matura“.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

apa iaurtul frunzele verzi aloe vera
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0941 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018879 (s)