News Flash:

Alimente care protejeaza inima

8 Mai 2010
1826 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Bolile de inima sunt printre principalele cauze de deces in lume. Sfaturile alimentare pentru reducerea riscului de boli cardiace includ o alimentatie echilibrata, cu mai putine grasimi saturate din carnea rosie, mai multe fructe si legume proaspete, mai mult peste, mai putin zahrar, si mai multe fibre, ceea ce inseamana in total mai putine calorii. Prin adaugarea a cat mai multe alimente din aceasta lista in dieta ta, poti imbunatati sanatatea inimii si a sistemului cardio-vascular. Somon Pestele este o sursa excelenta de acizi grasi omega-3, care protejeaza inima atat prin reducerea inflamatiei cat si a riscului de cheaguri de sange. Aceste grasimi au de asemenea rolul de a tine nivelul colesterolului in frau. Mananca somon sau peste oceanic gras ca: ton, sardine sau hering de cel putin doua ori pe sapatamana. Pentru o masa sanatoasa si o inima sanatoasa, incearca friptura de somon la gratar cu legume si o salata verde stropita cu lamaie in locul salatelor cu sos. Ulei de masline Uleiul de masline reduce riscul de boli cardiace prin reducerea nivelului de LDL (colesterol rau). Alege uleiul de masline pentru gatit, salate sau poti manaca paine integrala inmuiata in ulei de masline, peste cara sa adaugi un pic de otet balsamic si oregano. Cereale cu ovaz Ovazul contine o fibra solubila numita beta glucan care ajuta la reducerea colesterolului total si a LDL colesterol. Fibrele solubile ajuta de asemena la mentinerea sistemului digestiv sanatos. Mananca fulgi de ovaz cu o cantitate mica de zahar brun si nuci pentru micul dejun. Le poti manaca de asemena cu lapte degresat sau cu fructe proaspete. Mere Merele ajuta la prevenirea aparitiei cheagurilor de sange. Contin vitamine si fibre si pot fi mancate cu nuci sau migdale pentru o gustare cat mai sanatoasa. Migdale Migdalele si alte fructe cu coaja contin uleiuri sanatoase, vitamina E si alte substante care ajuta mentinerea unui nivel bun al colesterolului. Migdalele sunt de asemenea o sursa buna de proteine si fibre. Vinul rosu Vinul rosu contine un puternic antioxidant numit resveratrol. Aceasta substanta s-a dovedit a fi foarte buna pentru inima. Bucura-te insa de vinul rosu cu moderatie. Un paharel pe zi este de ajuns. Legume cu frunze verzi Legumele cu frunze verzi contin acid folic contin vitamina E si ajuta la mentinerea nivelului homocisteinei cat mai scazut. De asemenea, acestea ajuta si la imbunatatirea memoriei o data cu inaintarea in varsta. Foloseste frunze verzi de spanac pentru salata sau alte verdeturi preferate pentru a te bucura de o salata gustoasa si sanatoasa. Rosii Rosiile sunt bogate in vitamine si licopen, substanta care s-a demonstrat ca reduce riscul aparitiei bolilor de inima. Pune felii de rosii in sanwich-uri, manaca salata de rosii, rosii conservate si foloseste pasta de tomate la gatit. Soia Proteinele din soia previn atacurile de cord si in acelasi timp soia este un bun inlocuitor al proteinelor din carnea rosie reducand astfel aportul de gasimi in dieta ta.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0768 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012705 (s)