News Flash:

Alimente care alunga frigul

7 Decembrie 2010
1479 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6528 RON (+0.0033)
USD: 4.0873 RON (+0.0104)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Nu orice combustibil e bun pentru vremea rea. Organismul are nevoie de anumite alimente din care să scoată cantitatea de energie potrivită cu care să neutralizeze frigul. 1. Ciocolată Cu toţii apelăm la o bucăţică de ciocolată atunci cand suntem supăraţi sau deprimaţi, iar efectele sunt incredibile. Nu numai că ne binedispune, dar acest minunat desert este şi un puternic afrodisiac şi un aliment antistres. Cateva bucăţele sunt suficiente pentru a scăpa de tristeţe, iar dacă optezi pentru ciocolata neagră, beneficiile pentru sănătate sunt nenumărate. 2. Portocale Potrivit specialiştilor, mirosul de portocală alungă stresul, anxietatea şi are puterea de a limpezi mintea. In plus, portocalele sunt surse bogate de vitamina C, fibre şi apă. 3. Lapte O cană cu lapte călduţ poate face minuni. Alungă stresul, ne relaxează şi ne ajută să dormim. Nu degeaba, mamele obişnuiesc să-şi liniştească copiii cu o ceaşcă de lapte cald înainte de culcare. Pe lăngă calciu şi alţi nutrienţi importanţi, laptele aduce organismului şi triptofan, cunoscut pentru efectul puternic anti-stres. 4. Peşte Numeroase studii au arătat ca acizii graşi omega-3 din peşte ajută în lupta împotriva depresiei. Specialiştii recomandă persoanelor care se confruntă cu stări de depresie să consume de trei ori pe săptămană peşti graşi precom somon, ton, sardine sau să apeleze la suplimentele cu ulei de peşte. Important de ştiut este ca în cazul în care depresia reprezintă o problemă pentru tine să reduci consumul de alcool, pentru că acesta reduce eficienţa acizilor graşi. 5. Ceaiul verde Sursă bogată de antioxidanţi şi cafeină, în cantităţi moderate, ceaiul verde este benefic atat pentru memorie cat şi pentru starea de spirit şi nivelul de energie. 6. Cafeaua Consumată cu limită, cafeaua s-a dovedit că sporeşte atat capacităţile mentale cat şi cele fizice. Cantitatea zilnică recomandată este de una, două ceşti de cafea. 7. Cereale integrale Bogate în fibre, cerealele reprezintă alimente importante pentru creier dar şi pentru sistemul digestiv. De asemenea, cerealele conţin şi glucoză, principalul "combustibil" al creierului.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

1 ciocolat 2 portocale 3 lapte 6 cafeaua
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3317 (s) | 35 queries | Mysql time :0.085263 (s)