News Flash:

Alimente bogate in proteine pentru micul dejun

14 Septembrie 2010
1446 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6603 RON (+0.0025)
USD: 3.9613 RON (+0.0038)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Micul dejun este cea mai importnata masa a zilei, pentru ca ne furnizeaza energia cu care incepem ziua. Pentru a obine cele mai bune rezultate pe parcursul intregii zi, incercati sa adaugati cateva proteine la micul dejun. Oua Ouale sunt bogate in proteine, 6 grame contine un singur ou. In cazul in care colesterolul sau grasimile sunt un motiv de ingrijorare, atunci puteti consuma doua albusuri in loc de un ou intreg. Lactate Cele mai multe produse lactate sunt bogate in proteine si exista mai multe optiuni de produse un un continut scazut de grasimi. O portie de branza dietetica are 16 grame de proteine. Nuci Nucile sunt recunoscute pentru continutul lor ridicat de proteine, iar o portie contine in jur de 4 grame de proteine. Produse din soia Exista mai multe produse din soia pe piata, inclusiv lapte din soia si cereale pentru micul dejun cu proteine din soia. O portie de cereale cu lapte de soia ofera pana la 20 de grame de proteine. Peste Pestele este bogat in proteine si grasimi sanatoase, iar sandwich-ul cu somon afumat este o alternativa perfecta pentru micul dejun. Contine 16 grame de proteine per portie. Preparate din carne pentru micul dejun Sunca, salamurile, carnaciorii, sunt alegeri ideale pentru micul dejun. Sunt bogate in proteine si contin 12 grame de portie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0983 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017144 (s)