News Flash:

8 semnale pe care corpul tau le transmite atunci cand duce lipsa de vitamine

13 Aprilie 2018
398 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6578 RON (+0.0019)
USD: 3.9575 RON (+0.0058)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Chiar daca exista tone de remedii care pot compensa lipsa de vitamine , oameni din diferite tari inca sufera de deficit de vitamine .

Dar acest lucru nu este un motiv bun pentru a lua o multime de vitamine, fara sa se stie efectele lor. Oamenii de stiinta au aflat ca o dieta echilibrata ofera organismului tot ce are nevoie.

In acest articol, va vom spune cum sa restabiliti o lipsa de vitamine, fara a va dauna sanatatii.

1.Caderea parului

Motiv:

Lipsa vitaminei B7 ( biotina ) se datoreaza consumului in exces de oua crude. Albusurile de ou brute contin avidina care blocheaza capacitatea organismului de a digera biotina.

Ce sa fac:

Pentru a creste nivelul de B7, mancati mai multe migdale, soia, cartofi (piure sau coapti) si banane.

2.Crampe

Motiv:

Crampele frecvente isi fac aparitia atunci cand nu aveti sufficient calciu, magneziu si potasiu. Acest lucru se mai poate intampla daca faceti multe sporturi, deoarece atunci cand transpirati, o multime de minerale ies din corpul vostru.

Ce sa fac:

Mananca mai multe nuci (cum ar fi migdale si alune), dovleac, banane si mere.

3. Eruptia pe fata

Motiv:

Lipsa vitaminei B7 ( biotina ). Corpurile noastre stocheaza o multime de vitamine solubile in grasimi (A, E, K, D), dar vitaminele din grupul B trebuie sa fie restaurate in mod constant.

Ce sa fac:

Cu exceptia suplimentelor nutritionale pe care le puteti cumpara din farmacii, puteti mari cantitatea de aport de biotin prin schimbarea dietei . Mananca ciuperci, cartofi, branza, oua fierte, spanac si conopida.

4. Amorteala la nivelul membrelor

Motiv:

Nu sunt suficiente alimente bogate in vitamine B6, B12 si B9 (acid folic). Aceste vitamine influenteaza blocurile nutritionale care sunt utilizate pentru producerea de celule sanguine sanatoase care sunt necesare pentru transportul oxigenului in celule.

Ce sa fac:

Mananca mai multa fasole, citrice, fructe de mare si carne de pasare de curte.

5. Umflarea soldurilor si a mainilor

Motiv:

Acneea arata ca urmare a lipsei de vitamine A, D si a acizilor grasi.

Ce sa fac:

Incercati sa micsorati cantitatea de grasime trans consumata. Ar trebui sa mananci somon si nuci. Nu uitati de vitamina A care se gaseste in legume precum, morcovii sau ardeiul rosu dulce.

6. Galben in albul ochilor tai

Motiv:

Lipsa de vitamina B12 .

Ce sa fac:

Include mai multe surse de vitamine in dieta ta. Exista o multime de B12 in ficatul de vaca si de pui, lapte, somon, ton si carne de oaie.

7. Tesuturi dentare afectate

Motiv:

Deficitul de vitamina D. Cercetarile au aratat ca persoanele care nu au vitamina D sufera de parodontie .

Ce sa fac:

O dieta care include alimente bogate in calciu, fosfor si vitamina D este foarte importanta pentru sanatatea dintilor. Mananca produse lactate, orez brun, rosii, fasole, peste, citrice si struguri.

8. Crapaturi in colturile gurii

Motiv:

Fisurile din colturile gurii dvs. Indica, ca organismul nu are vitaminele B3, B2 si B12 care sunt bogate in fier si zinc.

Ce sa fac:

Incercati sa mancati mai multa carne de pasare de curte, peste (somon), oua, fasole si nuci. De asemenea, recomandam combinarea acestor alimente cu legume, deoarece vitamina C ajuta la combaterea infectiilor si imbunatateste metabolismul .

Sursa:brightside.me

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0775 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018421 (s)