News Flash:

7 scuze pentru care nu alergi si 7 motive pentru care ar trebui sa o faci

18 Noiembrie 2010
1090 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (+0.0043)
USD: 3.9793 RON (-0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Daca te-ai gandit, la un moment, dat sa incepi sa alergi in mod regulat, dar te-ai convis singur ca nu e pentru tine, e timpul sa te gandesti mai bine. Alergatul este o metoda simpla de a slabi, de a te tonifia si de a-ti imbunatati starea de sanatate. Cea mai buna parte a alergatului? Este gratis, nu ai nevoie de abonament la sala pentru a alerga, de echipament scump sau de alti oameni. Oricine poate alerga, inclusiv tu. Asa ca, daca ti-ai spus vreodata ca nu poti sa alergi, mai gadeste-te. Posibile scuze si contra-motive: 1. "Sunt prea lent" Nu exista "prea lent", la alergat, pentru ca nu este o competitie. Chiar si in concursurile de alergat, de exemplu, intr-un maraton, exista persoane de toate varstele si toate dimensiunile, alergand in ritmul lor, de la sprint la mers alert. 2. "Sunt supraponderal si alergatul dauneaza incheieturilor" O greutatea normala va face din alergat un exercitiu mai usor de facut si va reduce riscul accidentarilor. Dar nu trebuie sa astepti sa ajungi la o anumita greutate, pentru a incepe sa alergi. Combina alergatul cu mersul: poti sa incepi cu 5 minute de mers, apoi alergat timp de 5-10 secunde si mers, pentru alte 50 de secunde. Daca te simti confortabil, repeta acest ciclu pentru 10 minute si fa o pauza de 10 minute de mers. Odihneste-te a doua zi. Extinde perioada acordata alergatului, pana cand ajungi la 30 de minute pe zi. 3. "Ocupa prea mult timp!" Este adevarat, dar gandeste-te la beneficiile celor 150 de minute pe saptamana de exercitii de intensitate medie. Cu 30 de minute de alergat, 5 zile pe saptamana, poti reduce riscul bolilor cronice ca afectiunile cardiace, presiunea arteriala mare, diabetul, osteoporoza, obezitatea, cancerul de colon, cancerul de san cat si anxietatea si depresia, conform Yahoo Shine. 4. "O sa ma ranesc si va trebui sa ma opresc" Da, cei care alearga au probleme cateodata cu articulatiile sau cu muschii, dar ele dispar repede si nu iti vor face eforturile zadarnice. Ai mai multe sanse sa nu te ranesti daca nu exagerezi. Regula este sa alergi intr-un ritm care sa-ti permita sa porti in acelasi timp o conversatie normala. Daca gafai, inseamna ca trebuie sa alergi mai incet. 5. "Arat ciudat cand alerg" Toti incepatorii si chiar si unii alergatori mai experimentati arata ciudat cand alearga, asa ca nu esti singurul. Cu cat alergi mai des, cu atat corpul tau se va invata cu pozitia cea mai eficienta pentru alergat. 6. "Nu-mi permit sa-mi cumpar incaltaminte scumpa de alergat" Uita-te in dulapul de incaltaminte; sigur vei gasi o pereche de pantofi sport care sunt in stare decenta si care inca iti vin. Mai tarziu, cand esti pregatit, poti investi intr-o pereche de pantofi de alergat. 7. "Nu ma simt in forma si nu am mai alergat pana acum" Probabil ca ti se pare ca nu o sa reusesti sau ca este prea mult pentru tine. Dar oricine poate alerga, nu trebuie decat sa ai rabdare si sa te tii de program si vei observa rezultatele in scurt timp.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0731 (s) | 35 queries | Mysql time :0.016654 (s)