News Flash:

7 pasi pentru o dieta sanatoasa

6 Decembrie 2010
1201 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6480 RON (0.0000)
USD: 4.0896 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
1. Evită consumul de sare! Nu doar că vei reţine apă, dar este foarte periculos şi pentru inimă. Ca să nu renunţi la gust, foloseşte ReduSalt, o sare specială care reduce sodiul dăunător organismului şi păstrează acelaşi gust. 2. Diversifică! Zilnic, alege să consumi cat mai multe tipuri de alimente. Chiar dacă ţii un regim, nu trebuie să-ţi lipsească lipidele, proteinele şi glucidele. Cuvantul magic este moderaţia însă. 3. Porţiile se măsoară din ochi Atunci cand eşti plin şi simţi că nu prea ai mai putea manca nimic, înseamnă că deja e prea mult.Alege porţii care să-şi încapă în ambele palme. 4. Nu uita de fructe şi legume Tot zilnic, alege pe post de gustări fructe şi legume. Corpul tău foloseşte foarte uşor energia provenită din ele şi nu sunt nici procesate. 5. Savurează-ţi alimentele! Informaţia că te-ai hrănit, ajunge în aproximativ 20 de minute la creier. De aceea, este bine să stai liniştit/ă şi să mesteci cat mai lent. Astfel, vei evita să mănanci mai mult decat ai nevoie. 6. Alege apă sau ceai. Inlocuieşte sucurile cu variantele lor naturale.Tu ai nevoie de hidratare nu de nişte „calorii goale”. De asemenea, ai grijă să nu confuzi foamea cu setea.Se întamplă des. 7. Fără schimbări drastice Dacă vrei să ţii o dietă sau să-ţi schimbi stilul de viaţă, schimbă-ţi treptat alimentaţia. Nu vei putea să duci schimbarea la bun sfarşit dacă organismul o percepe ca pe un atac.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

2 diversific
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0741 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016318 (s)