News Flash:

6 alimente care va scapa de grasimea abdominala

12 Martie 2016
562 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
grasimea de pe abdomen

Dincolo de aspectul inestetic, grasimea abdominala este un pericol major pentru sanatate (potrivit studiilor poate genera diabet, afectiuni cardiovasculare si ale ficatului). Un abdomen plat se obtine doar printr-o dieta sanatoasa si exercitii fizice intense. Unele alimente, paradoxal poate, bogate in acizi grasi monosaturati, iti pot fi de ajutor in acest caz:


1. Migdalele


Acizii grasi monosaturati si vitamina E din migdale colaboreaza perfect si reduc concentratia de colesterol. Migdale sunt, de asemenea, o excelenta sursa de proteine si fibre vegetale. 


2. Avocado


Desi e un fruct „gras", avocado este util in cura de slabire. Datorita grasimilor bune te ajuta sa te saturi mai repede si reduce tentata de a ceda in fata dulciurilor. Mai mult, previne carentele de vitamine si minerale care sunt des intalnite intr-o cura de slabire. 

Totusi, nu exagera. 125 de grame de avocado au 200 de calorii, mai multe decat alte fructe si legume, dar mai putine decat cartofii prajiti, prajiturile sau bomboanele.


3. Ceaiul verde


Ceaiul verde s-a dovedit a fi o adevarata arma impotriva kilogramelor in plus, arzand grasimile. Studiile arata ca daca bei in mod regulat ceai verde iti cresti cu 10% sansele de a scapa de grasimea abdominala in exces, comparativ cu persoanele care consuma alte lichide. Atentie insa, nu beti ceai verde dupa ora 16,  pentru ca riscati sa nu mai dormiti.


4. Cereale integrale


Sunt bogate in fibre care diminueaza senzatia de foame, dar micsoreaza si nivelul de insulina, care ajuta la grabirea arderilor.


5. Nucile de Macadamia


La fel ca si cerealele, sunt o sura importanta de fibre, care te vor ajuta sa pacalesti foamea. In plus, contin si grasimi bune. Potrivit unui studiu, care a avut ca subiect determinarea masurii in care consumul de astfel de nuci influenteaza arderea caloriilor, persoanele care au inclus nucile in dieta zilnica timp de 19 saptamani si-au crescut rata arderilor cu 11%.


6. Ciupercile


Sunt singurele legume care contin vitamina D, foarte importanta in pierderea in greutate. Un studiu publicat in Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism arata ca o carenta de vitamina D in organism are un impact major asupra eforturilor de a slabi. Se pare ca lipsa acesteia din dieta se traduce prin incapacitatea organismului de a topi grasimi si de a construi masa musculara.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasimea abdominala 1 migdalele 2 avocado cereale integrale
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1018 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017917 (s)